Motordagen 2021 Nesparken Moss 29 August

Anbefalte innlegg

Moss og omegn motorhistoriske forening arrangerer bil utstilling i Nesparken igjen.

Ifjor var dette ett fantastisk treff med alt fra førkrigs biler til splitter nye ferrarier. Treffet blir holdt i flotte omgivelser på gressplen langs vannsjø i nesparken.

Servering av både kaffe, pølser, brus og kaker. 

 

Anbefaler alle som har lyst til å stille ut eller bare titte litt til å ta seg en tur. Tror vi passerte 200 biler og sikkert 100 motorsykler ifjor 😁

 

Link til arrangementet:

 

https://facebook.com/events/s/motordagen-2021-nesparken-moss/460580684961415/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nærmer seg treff, hadde vært moro om vi fikk litt solid oppmøte fra vacn! Tall fra siste treff viser forøvrig over 600 biler!! Tror jeg kunne telle vacn biler på 1 hånd, og jeg stilte med 2😅

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var desverre dårlig med vacn biler her, men enormt oppmøte, trolig 600 kjøretøy++ med alt fra nye ferrarier, gamle lastebiler, tungbergere en av de første prototypene av think+  masse annet spennende, anbefales om noen er i området neste år! 

 

20210829_110607.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kristian - vi legger det inn på neste årrs teminliste.  Så vi kan stille litt sterkere.  Jeg er ganske klar for å ta med en av mine biler neste år. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Kopperud var på plass ja, samt et par andre audier og ett veldig godt oppmøte fra K70 gutta, var vel 6-7 biler i veldig pen stand👍🏻

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.