Skal vi prøve oss på lokallagstreff igjen før vinteren setter inn?

Anbefalte innlegg

Ja, som tittelen sier, skal vi prøve å samle oss til et lokallagstreff? :) Flere nye medlemmer, og vi er vel alle klare for å treffes på et biltreff :) Når passer det folket å få til noe? Og hvor er det ønsket at treffet skal være? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vert gøy å truffet fler med samme interesse 😊

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En eller annen kveld til uka kanskje?

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser jeg har bommet med ukene, på onsdag er både jeg og Kristian opptatt :( Jeg er og opptatt med skole tirsdag og torsdag, men det trenger jo ikke hindre dere andre om det passer for dere en av de dagene.. Minker litt på hverdagene som er igjen ellers :$

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vi sette en ny dato eller? :) meldes myye regn frem til midten av neste uke ser jeg, men bedre etter det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir det tørt så kommer jeg nok en tur også:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle vi prøvd på torsdag? Kl 18? :) Høstferieuke, så ingen skole torsdag kveld B|

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg skal få til Torsdag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da sees vi i morgen kl 18 på Alvim B|

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaggu ble det ikke ett treff med litt hyggelig dekksparking😁 5 biler og 7 personer på det meste, det er vi godt fornøyd med 😊😊

20211007_191409.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.