#1 Posted September 13, 2021 (edited) Ønsker å kjøpe Treffpunktblader fra 2020, ett spesifikt blad avbildet med en rød Audi s4 b6 (utgivelse rundt juni) er det jeg søker etter da jeg er neste eier av denne bilen. 1 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#2 Posted September 16, 2021 Sen meg en PM - med adresse osv. Så skal jeg se hav jeg får til! 2 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#3 Posted September 16, 2021 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 3 timer siden, Hans-Peter Röder skrev: Sen meg en PM - med adresse osv. Så skal jeg se hav jeg får til! Hei, takk så mye! Har sendt deg en PM på face da jeg ikke fant en løsning her inne i VACN appen. 0 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
#4 Posted September 16, 2021 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 1 time siden, André Langseth Haug skrev: Hei, takk så mye! Har sendt deg en PM på face da jeg ikke fant en løsning her inne i VACN appen. Anbefaler deg å bruke forumet på mobilens nettleser enn VACN-appen da bruksområdet på den er tiltenkt medlemskort og oversikt over rabatt avtaler. 1 Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...