Kjente problemer på Transporter T6

Anbefalte innlegg

Hei! 

Er på trappene til å bytte ut min T5 mot en T6. (18mod).

 

Har T6 de samme problemene som T5.1 180hk hadde med EGR kjøler? 

 

Er 150hk et smartere valg enn 204hk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har en lang 18 mod 204hk med automat og 4 motion og ikke hatt noe tull hittil værtfall, kjører mye med full nuyttelast og storskaphenger (tot vekt 2500kg) så er meget godt fornøyd, skifter olje og filter vær 15000km og hovedservice vær 30000km for og være på den sikre sia

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut det. Snodig at jeg nesten ikke finner noen 204hk på finn, kun 150hk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hvorfor vil du ha 204 hk istedet for 150 hk? Er det noe som er bedre med 204 hk motorn?

 

Har sjøl 150 hk og heilt orginal drar den godt. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe must med 204hk for min del, er egentlig innstilt på 150hk, bare bemerket meg at det er få av 204 på finn.no :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hatt 204 i servicebilen og 150  privat,  kun sprekk i ett EGR rør på begge. 

hatt litt klunk i forstillinga, men ikke på langt nær så mye som på T5en jeg hadde.

 

204 med DSG er ett beist i forhold til 150 og manuell selv med chip. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.