#1 Skrevet September 13, 2021 Hei! Er på trappene til å bytte ut min T5 mot en T6. (18mod). Har T6 de samme problemene som T5.1 180hk hadde med EGR kjøler? Er 150hk et smartere valg enn 204hk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 14, 2021 jeg har en lang 18 mod 204hk med automat og 4 motion og ikke hatt noe tull hittil værtfall, kjører mye med full nuyttelast og storskaphenger (tot vekt 2500kg) så er meget godt fornøyd, skifter olje og filter vær 15000km og hovedservice vær 30000km for og være på den sikre sia 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 14, 2021 Høres bra ut det. Snodig at jeg nesten ikke finner noen 204hk på finn, kun 150hk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 15, 2021 Men hvorfor vil du ha 204 hk istedet for 150 hk? Er det noe som er bedre med 204 hk motorn? Har sjøl 150 hk og heilt orginal drar den godt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 20, 2021 Ikke noe must med 204hk for min del, er egentlig innstilt på 150hk, bare bemerket meg at det er få av 204 på finn.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 23, 2021 hatt 204 i servicebilen og 150 privat, kun sprekk i ett EGR rør på begge. hatt litt klunk i forstillinga, men ikke på langt nær så mye som på T5en jeg hadde. 204 med DSG er ett beist i forhold til 150 og manuell selv med chip. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...