Høstcruising søndag den 26.9.2021 kl 13:00 (oppmøte på MAXBO ved Plantasjen)

Anbefalte innlegg

OBS:  Ny oppmøteplass (rett ved Hellrudsletta) pga Hyttemesse på Hellerudsletta. 

 

Vi møtes på parkeringsplassen til MAXBO like ved Hellerudsletta (rett ovenfor Plantasjen).

 

VACN sammen med Mercedes Benz Entusiast klubben inviterer til høstcruising på søndag den 26.9.2021 avreise er satt til kl. 13:00. Hovedstyret har via KNA Klubbsamarbeidet blitt godt kjent med med MBE klubben. De har allerede vært på 2 av våre banekjøringstreff. Dette er et et viktig samarbeid mellom klubbene våre.

 

Turen tar ca 60 minutter og starter på parkeringsplassen på til MAXBO (via a vis Plantasjen) ved Hellerudsletts og går via Sørumsand - Lørenfallet - Leirsund og avsluttes på Skedsmo bygdemuseum Huseby (Skedsmlkorset). 

 

Turen går på fine "bakveier" i Nedre Romerike.  Vi ser for oss å gjenta høstcrusing og vårcrusing i 2022.

 

Kart (fra NAF reiseplanlegger):

Screenshot 2021-09-14 at 11-38-29 Min rute NAF Reiseplanlegger.png

 

Link:

https://reiseplanlegger.naf.no/rute/?wp=g%3AHellerudsletta, Lillestrøm, Norge%3AChIJw_K9Gv56QUYRSre7AZPvzlY%3A59.98149910000001,10.9790629~p%3ASørumsand%3AZXBpc2VydmVyL3BvaS8zMDE2NA%3D%3D%3A59.9857389,11.2383571~p%3ALørenfallet%3AZXBpc2VydmVyL3BvaS8zMDE2MQ%3D%3D%3A60.0189134,11.2298902~g%3ALeirsundveien, 2015 Leirsund, Norge%3AEhdMZWlyc3VuZHZlaWVuLCBMZWlyc3VuZCIuKiwKFAoSCR8D4MCJe0FGERcnfaTvpKGCEhQKEglRSM7QSXxBRhEqen--c8mgbg%3A59.9971732,11.0644455~p%3ASkedsmo bygdemuseum Huseby%3AZXBpc2VydmVyL3BvaS8zMDE4Ng%3D%3D%3A60.0009891,11.0347297000001

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Hvem blir med - neste søndag?

 

Om det ikke dukker opp noe utforutsett så kanskje jeg skal tørke noe støv av bobla, ta med en oljedunk å bli med på en siste tur i år : klø :: haha :
Ser i hvert fall ut til at det er meldt tørt vær.. regn og safari rute er litt ukomfortabelt.. :ph34r:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo Daniel, flott hvis du tar turen - det ville være hyggelig å se deg igjen. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Er det opphold, så kommer jeg med 100 LS. Einar 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott Einar, været ser ut til å bli bra - gleder meg til å se bilen din igjen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kommer. Blir siste cruise med Rocco. Ny bil er i Norge om ca 3uker. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer i Corrado og tar med en kompis som kjører boble 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott Heine, vi sees. Gleder meg til å se den nye R-en når den kommer:). Den må nok en tur innom TP... med en artikkel.

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Vi kommer. Blir siste cruise med Rocco. Ny bil er i Norge om ca 3uker. : rock :

 

Super Magnus, boble er alltid fint.

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Jeg kommer i Corrado og tar med en kompis som kjører boble 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk til alle som deltok på årets site VACN cruising. Været var strålende og vi var over 30 biler som deltok. Turen gikk veldig greit og vi avsluttet på Skedsmo bygdemuseum med, kaffe, vaffler og bilprat.  Fyldig reportasje kommer i TP nr 3 som snart er på vei til dere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Hva tar du bilder med @Daniel Sommer? Skarpt og fint.

 

Fujifilm xt-20 med varierende objektiv bruk. Veldig fin størrelse å kaste med seg på tur samtidig man har det meste av funksjoner 😊👍 angrer ikke et sekund at jeg gikk ifra fullformat Canon til speiløst 😅

 

Daniel Sommer

Kjempe artig å bruke litt gode gamle manuelle objektiver også 😊👍

 

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.