Lokallagstreff på Groovy Diner Tønsberg torsdag 7. oktober kl 18:30!

Anbefalte innlegg

Hallo godtfolk!

 

Endelig slipper pandemien litt taket og Norge er igjen "fritt". Vi gleder oss over et helt normalt torsdagstreff på Groovy Diner i Tønsberg - og håper du føler lysten til å komme. 
Ta med deg en kompis, bestemor, din bedre halvdel eller naboen - vi gleder oss til å se alle!

Vi møtes litt før kl 18:30 for dekkspark og evt. gode historier fra høstens treff og/eller cruisinger. 

 

Fint om påmeldingen er meg i hende innen søndag kveld da Groovy gjerne vil ha et ca. antall.

 

Minner om at rene hender ikke smitter, og om at man blir hjemme dersom man føler symptomer på luftveisinfeksjoner.

 

Vi sees, vel?

 

 

GroovyDiner.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foreløpig meldt fint vær torsdag! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får dessverre ikke møtt da jeg skal på nattvakt. :( 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så langt er vi 6 stk. som gleder oss til å sparke dekk i høstværet og skravle litt og evt. spise noe digg på Groovy. Sikker på at du ikke har lyst til å være med?

Jeg gir beskjed til Groovy i dag kl 12:00 om hvor mange vi blir torsdag. ☺

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Sikker på at du ikke har lyst til å være med?

Jeg har veldig lyst, men blir knapt med tid mtp kjøring fram og tilbake :( 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Jeg har veldig lyst, men blir knapt med tid mtp kjøring fram og tilbake :( 

 

xD Denne kommentaren min er fra septembertreffet, men pytt pytt! Jeg godtar jobb, altså! ☺

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal tenke på dere fra solfylte Trondheim B|

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Skal tenke på dere fra solfylte Trondheim B|

vel, vi tenkte på deg i går kveld da vi var på shopping i Mjøndalen.... ;P 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen flere? 

Nå har dere sjansen!!! :D

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fremdeles ikke for sent å bli med på Groovy i kveld! ☺

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi ble ikke mange på torsdagens treff, men det ble bra! Super mat, hyggelige folk og en snakkesalig og blid servitør! Takk til gutta som møtte opp! ☺

Okt_02.jpg

Okt_03.jpg

Okt_04.jpg

Okt_08.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

7vuEJWgFJd2lX5OmyoewWHb27_1X_8Ez9pYZpIGi-IZE3A9SXE-UHjho9rqUE75StSESAxtFLz8KxBIjjr-Anz1U7inpALbkYMXu1ao1JyJhjNbu9kWyulJXBwEEr5lZQenkAVTwxvmwsoj7CtkYaug8NUWNoOxhmHwkzxNMyZqRq3ssQIUMQLWP0jx4N7JBzi7Rl94R_vbUn70o3N1vLEd8WSFEycYfVZIbC4gBngiV7DyI6eDqOlPoMGX4UQ_4uzYxWoS1gmvCixxQcwSxHdvUGVe5hl5OTWJuBXvx9alBNX5akRsZz6cXzULqBIYrpWwohgRxBEULSSpCThMXN9Pi9mvt0L3Qs6HGuoTuo9CjWixqvBCj1r4GbUDtj8JkRlHVYShWEMPN_7jMSjXWb4usKkxk5un-1xiPEGyaYbuIxIeQODzBbQQIMj56K-4QvkLn09sqtlWkMQJh9c2YveBDISuSxdxvFBlgXwOTd0R-zC6uBcYbDwoNhoYDzZ5PdPr4HefCrocZdoJBrYxVHX7hu2I-28B7iX4XYIbIc043obg2lpOS-ygx3TOoVFZvoB10V9JFmZnSID6S9K31tDghU1rZ_zD-1bybdbJJhAD6QE_9SJ5_bJkS8u0v3Cm1tPE-3Mk6Fnd2DFA8QBNq_r7NhMujZ99HGhVYjEpg3sERTyB-iZenfv37gEbEaZQ6appVBgE3gs6s-c_xJ7QlfJ8egw=w1723-h969-no?authuser=0

 

Ja, til alle dere som satt hjemme med Covid, så kan jeg bare si at denne burgeren var helt topp! (Groovy's classic og Garlic fries)

Håper å se enda flere på neste treff! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.