Anbefalte innlegg

Da har vi gleden av å slippe dato for årets julebord på verkstedet på Viljarshaugen 🙌 Den 4.desember kl 18 drar vi igang årets fest og vi gleder oss! 🥳

 

I år som årene før leverer Lunch & Middagssentralen mat for oss! Pinnekjøtt og ribbe står på menyen 😍 Vi har også denne gangen vår eminente «bartender» @Mikael Moan Starheim som serverer velkomstdrink 😉 Siden mange fikk skader på finklærne sist, så tenkte vi å kjøre «kle-deg-ut» tema i år 🙌 Mulig det vanker en god premie til beste kostyme 😉

 

Spotify-listen er oppretta, her er det bare å pøse på med musikk! 

 

 

Ønsker du å ta med følge? Ingen problem! Det er bare kjekt 😁

 

Vi håper alle har lyst og muligheten til å bli med på årets happening 🤞😃

 

Pris pr person: 650kr

 

Skriv gjerne i tråden om du kommer! ☺️

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fritt kostymevalg ! Dette blir toppers ! 😎

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Detta blir gøy:D Eg å kristine kommeB|

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg å Johanna komme nokk xD

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så kjekt at mange melder seg på så tidlig :D Jeg kommer med betalingsinfo når det nærmer seg til hver enkelt av dere : rock :

 

Jeg setter påmeldingsfrist til 1.desember, da har vi ett par dager på oss til å tilpasse matbestilling og bordsetning : cool :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nærmer seg med stormskritt :D Denne uken skal vi vaske og rydde lokalet, slik at det er klart for årets happening : rock : Jeg nærmer meg ferdig med en quiz, der vi har flotte premier fra Dekk+ (tidligere Tollaksen Dekk), og Møller Bil Haugesund :D Jobber med å skaffe noe kult til en egen "Beste antrekk" premie og :P

 

Det er til nå 14 stk påmeldte, tidligere har vi vært oppi 20 stk! Klarer vi å stille like sterkt som de forrige gangene? Jeg håper det! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenke tenke. Hadde jo vert gøyt å delta

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kort vei over fjorden Stian 😎🙌

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det bare litt i overkant av en uke til påmeldingsfrist :) Jeg tar gjerne imot betalinger for julebord nå fremover, det kan gjerne vippses til meg :)

 

650kr pr pers til telefonnummer 949 86 229 :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Kort vei over fjorden Stian 😎🙌

Sant nok. Må bare få kontroll på logestikken evt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har det begynt å renne inn litt betalinger for julebord : rock : Digg når folk er tidlig ute 9_9

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Melde på en sånn pluss en, stakkars kompis som foretrekker BMW og MB. Hann har lyst å komme å snakke dritt. Oddgeir.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går fint :) Satser på vi klarer å konvertere han ila. kvelden 😅

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei alle julebord hungrige og feststemte !: rock :

 

Satser på at kostymer som skal brukes på julebord er klare nå når det nærmer seg DAGEN for årets store lokale happening :)

Masse flotte premier også denne gangen og en av premiene går selvfølgelig til beste kostyme. 

 

En tanke i forbindelse med oppblomstring av covid virus . 

Det oppfordres til å ta en hurtigtest , slik som man får kjøpt på feks apoteket , før man kommer på julebordet . 

Dette vil gjøre det så trygt som det kan bli, å stille til fest og morro .

 

Regner med at dette julebordet vil bli minst like kjekt som de vi har hatt før :) 

Dette blir bånn gass !!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er vi inne på siste dag før jeg stenger påmelding- og betalingsfrist! :) Vi begynner å bli klare, og maten blir bestilt imorgen : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er påmelding stengt, og jeg har fått innbetaling av alle som er påmeldt! : rock : Håper alle har kostymet og humøret klart, for på lørdag går det av hengslene! : cool :

 

Gleder oss! 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er premiene som skal deles ut på morgendagens julebord ferdig pakka! 🥳 Her er det mye fine ting! 

Kahoot:
1.premie Levert av Dekk+: MOMO-paraply, OZ flatbrem caps, Goodyear emaljekopper, Michelin drikkeflaske, tripod til mobil og powerbank.

2.premie Levert av DP Butikken: 10l motorolje, CAT lykt, kaffekopper og caps.

3.premie Levert av DP Butikken: Mini-grill, kaffekopper, luftfrisker og caps.

Beste kostyme: Premie levert av Volkswagen Møller Bil Haugesund VW jakke og ett flott emaljeskilt

«Biggest looser» på Kahoot: Premie levert av DP Butikken og VACN Haugesund lokallag: Champion buff, luftfrisker, klubb-klistermerke og en boks med julekaker 😎

A7A53A03-C98B-4859-8EFE-8A1563F82009.jpeg

C9EC968C-CCBE-4D05-AA09-55496287B96D.jpeg

EAA120CB-E2E8-4673-9115-73820CC8B95B.jpeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.