1994 Nagaro RS2 selges HBO 490.000,-

Anbefalte innlegg

Hei, da har den tiden kommet. Jeg må skilles med min langvarige kjærlighet. Dette er 100% den riktige RS2n. Nagano blå med blå alcantara og karbonlister. Blir ikke mer riktig enn dette.

 

Bilen har vært ett kjært eie som har gitt mye glede og som får tommel opp fra mange audi kjennere langs veien. Men nå er skilsmissen ett faktum.

 

Her er forumtråden på bilen, slik at de som vurderer kjøp kan se historien til bilen og sette seg inn i hva dette er. Jeg mener den har de riktige oppgraderingene, men hver sin smak.

 

Mange av orginaldelene finnes for de som ønsker det. Ellers er det noe plukk, men ingen store ting som jeg vet om. (Vurderer å ta tak i disse, men da settes nok prisen litt opp)

 

Denne selges kun til de som vet hva det er og tar videre vare på bilen. Setter prisen til HBO 490k bassert på hva jeg har sett biler gått for den siste tiden. Ikke ta prisdiskusjon i tråden her, men heller send meg PM hvis du mener den er for lav/høy.

 

Ta kontakt på PM her eller send meg en melding på messenger hvis du er interessert.

 

 

 

 

received_926551901559159.jpeg

received_406436397613640.jpeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.