Anbefalte innlegg

Bigport innsug for 1.8t vag(langstilt), bygd om av Apikol(USA). Med VR6 spjeld og 034motorsport fuelrail(ny). Dette gjorde ca 30whp på 500hk motor.
7000,-/bud

DCAE49B8-82B2-43E2-8401-BABDDDA020B3.jpeg

1E525C9F-BE0C-4913-91F8-CE92CC2444FF.jpeg

ED81F2A7-755F-44A2-B8E5-5B777390C8F6.jpeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan passer vr6 spjeldet mot originalt? Mtp gassvaier? 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker original gasswire.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noe spesielt man må være klar over eller gjøre ved montering av dette fra originalt? Vurderer sterkt dette her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bolt on, mulig noen vacuumslanger må tilpasses litt, ellers så er det ikke noe hokus pokus. Kan få det for 5000,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vurdere det. Blir isåfall neste mnd. Skal på Drevsjøtur denne mnd så går med noen kr på hytteleie og iskjøring🙌
 

Hvordan er det å montere fuelrailen mot de originale bensislangene og regulatoren a?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og hvordan er det med tilpasning til dyser? For de 440ccm dysene jeg bruker idag klarer jeg ikke å få til å tette skikkelig. Usikker på om det er den originale fuelrailen eller spacingen ned i innsuget sin skyld🤔 kan ta dette over pm istedet om det er bedre!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fuelrail/slanger og dyser passer som originalt. Bare å shimse opp fuelrailen litt for å få dysene til å tette. Følger med nytt fuelrail kit fra 034, der er det med shims.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert. Da tar jeg kontakt med deg på pm så fort lønna kommer inn mot neste mnd! 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.