Bytte fra RCD 510 til RCD 510 DAB+

Anbefalte innlegg

Har fått tak i en RCD 510 med DAB+ som jeg skal bytte ut RCD 510 FM som står i min 2013 Passat!

Er det noe annet som jeg må tenke på enn og skaffe koden til Spilleren!

Spilleren har stått i en annen 2013 Passat!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må naturligvis ha en DAB antenne, anbefaler å gå for en aktiv original haifinne :) 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle bytte spiller i dag, men fant fort ett problem... Den nye har ikke inngang for ryggekamera! :( Vil jo gjerne ha det til og virke siden bilen har den, så blir og finne en annen spiller med riktige innganger.

Har en NorDab adapter, så har DAB-antenne i frontrute, men synes den ikke virker så bra.

Kanskje jeg må satse på en Aktiv haifinnne antenne. Har du noe link?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vindusantenne er ikke i nærheten av en aktiv på taket. Klarer ikke å finne igjen delenummeret men mener å huske at prisen ikke var så ille. Bilkomponenter, Kufatec og OEMVWShop mener jeg har både originale og uoriginale versjoner. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får sjekke ut uansett om jeg fortsatt skal bruke Nordab adapteret eller gå for en annen løsning!

Som jeg har fortsatt at det er kun RNS 510 av orignale spillerne som har DAB+ og ryggekamerainngang!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.