Anbefalte innlegg

708667130_vwpassatgte-baklukeIMG_5757-kopi.thumb.jpg.162ee87371c4f629af67c2975af37702.jpg

 

 

 

Skal ha bilen til lakkerer, ble pårygget mens den stod parkert.

 

I samme omgang tenkte jeg og få ordnet baken, etter jeg brakk foten stygt og ble utstyrt med en rullator (slik de gamle benytter) har det blitt mye skader på kanten.

 

Det er vel plast slik at rust ikke er et problem, men finnes det en tykk folie eller andre ting som kan beskytte?

 

Ble forespeilet 5-6000,- for demontering/lakkering av bakdelen. Oryx white, perlemor.

 

Noen gode juletips?

 

Takk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi bruker enten vanlig folie eller list slik som på bildet. Folien er ganske tynn og stopper nok ikke de verste uhellene og disse listene har en tendens til å løste om de ikke er festet korrekt, da tar de til slutt i bakluka og da går det ikke lang tid før du har et lakkproblem.

 

I går monterte jeg bakfanger folie på en Transporter og denne er ekstremt sterk og tjukk, denne kan klippes til å passe hvilken som helst bakfanger. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tipset, har du link/delenummer til den du brukte?

 

«Irriterer» meg over skaden hver dag, men er redd jeg må lakkere igjen om 1 år.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lastekantbeskytter i børstet stål fungerer utmerket og tåler mye, har slik på en 12 år gammel mondeo som fortsatt ser ny ut.

Eneste minuset er vel at det kan bli bulker i det om man er skikkelig uheldig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk, da ble det den:

 

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Ditt kjøp er gjennomført!

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

I går monterte jeg bakfanger folie på en Transporter og denne er ekstremt sterk og tjukk, denne kan klippes til å passe hvilken som helst bakfanger. 

 

Hei igjen, har du mer info? Bilde, link, varenr. etc.?

 

Fikk den jeg linket til, relativ likt den originale jeg allerede har montert.

 

Takk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne, bilen er hos «doktoren» nå. Hadde satt pris på innspill for fremtiden.

 

Takk.

 

6BCBD7C3-542D-40E4-AE29-E9772B82B4C8.thumb.jpeg.45479ace483bb7c8ff796332398e6cc0.jpeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.