#1 Skrevet Desember 23, 2021 Skal ha bilen til lakkerer, ble pårygget mens den stod parkert. I samme omgang tenkte jeg og få ordnet baken, etter jeg brakk foten stygt og ble utstyrt med en rullator (slik de gamle benytter) har det blitt mye skader på kanten. Det er vel plast slik at rust ikke er et problem, men finnes det en tykk folie eller andre ting som kan beskytte? Ble forespeilet 5-6000,- for demontering/lakkering av bakdelen. Oryx white, perlemor. Noen gode juletips? Takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 23, 2021 Vi bruker enten vanlig folie eller list slik som på bildet. Folien er ganske tynn og stopper nok ikke de verste uhellene og disse listene har en tendens til å løste om de ikke er festet korrekt, da tar de til slutt i bakluka og da går det ikke lang tid før du har et lakkproblem. I går monterte jeg bakfanger folie på en Transporter og denne er ekstremt sterk og tjukk, denne kan klippes til å passe hvilken som helst bakfanger. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 23, 2021 Takk for tipset, har du link/delenummer til den du brukte? «Irriterer» meg over skaden hver dag, men er redd jeg må lakkere igjen om 1 år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 28, 2021 Hei igjen. Hva med denne? https://no.scstyling.com/bilmodeller/vw/passat/2015-b8/lastskydd/lastebeskyttelse-borstet-stal-vw-passat-variant-3 Evt. andre forslag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 29, 2021 Lastekantbeskytter i børstet stål fungerer utmerket og tåler mye, har slik på en 12 år gammel mondeo som fortsatt ser ny ut. Eneste minuset er vel at det kan bli bulker i det om man er skikkelig uheldig. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 29, 2021 Takk, da ble det den: Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement Sitat Ditt kjøp er gjennomført! 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 9, 2022 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 23.12.2021 den 19.53, Bjørn Gisle Brygfjeld skrev: I går monterte jeg bakfanger folie på en Transporter og denne er ekstremt sterk og tjukk, denne kan klippes til å passe hvilken som helst bakfanger. Hei igjen, har du mer info? Bilde, link, varenr. etc.? Fikk den jeg linket til, relativ likt den originale jeg allerede har montert. Takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 18, 2022 Bumper denne, bilen er hos «doktoren» nå. Hadde satt pris på innspill for fremtiden. Takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...