Anbefalte innlegg

Hei godtfolk!

Nå driver jeg og skal få til noe aktivitet her i lokallaget og ønsker og få starte med litt lokallags treff. Men i den forbindelse trenger jeg som nytilflyttet litt starthjelp og ønsker og invitere dere til idemyldring.

Det jeg ønsker og få en dialog på er:

#1. Hvor er det greit og kunne samles 1gang i mnd for dekkspark og evt noe mat.

2#. Hvilken dag og klokkeslett ( en gang ila første uka pr mnd) passer for dere.

 

Mitt ønske er og få startet opp med lokallagstreff allerede ila Februar.

 

Så kjør på med forslag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har ikke jeg vært så aktiv i lokallaget, mest pga bosted og som far til 3 gutter så tar det sin tid. I tillegg mye jobbing privat med hus og hage. Men før så var det samling på Kvadrat. Her er jo mcdonalds døgnåpen så mulig å få seg noe å spise. God plass. Søndag er jo en grei dag tenker jeg. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lokallagstreff har alltid vert 1. søndag i måneden kl 1900 på mcdonald Kvadrat

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for innspill. Da kan vi jo forsøke et treff Søndag 6.2 kl 1900 ved McDonald Kvadrat 👍👍

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kjører vi på med nytt lokallagstreff førstkommende Søndag (3.4.2022), samme sted som sisst 👍👍

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sklei dette ut? :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Sklei dette ut? :-)

Ja desverre. Men tar det gjerne opp igjen dersom det skulle være interresse for det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.