#1 Skrevet Januar 23, 2022 Hei godtfolk! Nå driver jeg og skal få til noe aktivitet her i lokallaget og ønsker og få starte med litt lokallags treff. Men i den forbindelse trenger jeg som nytilflyttet litt starthjelp og ønsker og invitere dere til idemyldring. Det jeg ønsker og få en dialog på er: #1. Hvor er det greit og kunne samles 1gang i mnd for dekkspark og evt noe mat. 2#. Hvilken dag og klokkeslett ( en gang ila første uka pr mnd) passer for dere. Mitt ønske er og få startet opp med lokallagstreff allerede ila Februar. Så kjør på med forslag :) 5 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 23, 2022 Nå har ikke jeg vært så aktiv i lokallaget, mest pga bosted og som far til 3 gutter så tar det sin tid. I tillegg mye jobbing privat med hus og hage. Men før så var det samling på Kvadrat. Her er jo mcdonalds døgnåpen så mulig å få seg noe å spise. God plass. Søndag er jo en grei dag tenker jeg. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 23, 2022 Lokallagstreff har alltid vert 1. søndag i måneden kl 1900 på mcdonald Kvadrat 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 25, 2022 (endret) Takk for innspill. Da kan vi jo forsøke et treff Søndag 6.2 kl 1900 ved McDonald Kvadrat 👍👍 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 31, 2022 Da kjører vi på med nytt lokallagstreff førstkommende Søndag (3.4.2022), samme sted som sisst 👍👍 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 7, 2023 Sklei dette ut? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 7, 2023 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 7.6.2023 den 16.51, Atle Dreier skrev: Sklei dette ut? :-) Ja desverre. Men tar det gjerne opp igjen dersom det skulle være interresse for det :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...