Iskjøring - Drevsjø 25-27 feb.

Recommended Posts

Hallo. Har leid hytte med noen kompiser på Drevsjø også skal vi forhåpentligvis kjøre på isen den 25-27 februar. Koselig om flere møter opp og. Det meste av info står på Facebook gruppa dems. Så får jeg bare krysse fingrene for at isen er prima de neste ukene!

Share this post


Link to post
Share on other sites



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.