Mediatråd til bruk i klubbens sosiale medier, artikler, eposter, etc

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen, 

Vi i hovedstyret prøver å ha en aktiv front i sosiale medier (Facebook, Instagram, Arrangement, etc) i tillegg til at vi publiserer artikler på vacn.no og sender ut nyhetsbrev eller epost. Med denne tråden så ønsker vi media fra dere medlemmer som vi kan bruke i disse kanalene og vi tenkte det var lettere å opprette en tråd hvor dere kan poste media dere ønsker å dele i. Ved posting av bilder i denne tråden så vil det si at dere gir oss tillatelse til å bruke postet bilde/video i de overnevnte kanalene.

 

Skriv gjerne om dere ønsker vi skal sitere dere som fotograf, eier av bil, etc. Ønsker dere å trekke samtykket i ettertid så skal vi etter best evne fjerne nevnt bilde/video fra SoMe/artikler. Skriv en post her evt. send en epost til medlem@vacn.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

alt jeg har lagt ut på forumet kan fritt brukes. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder og tekst fra min tråd kan også brukes. Det har også vært prat på at jeg skal skrive en (eller to) artikkel i Treffpunkt om galskapen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Bilder og tekst fra min tråd kan også brukes. Det har også vært prat på at jeg skal skrive en (eller to) artikkel i Treffpunkt om galskapen.

Må bli tre evnt da, så du får skrevet litt om bilen også? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt jeg legger ut kan brukes:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.