#1 Skrevet Mars 24, 2022 Heisann, Lurer på om noe vet om T5.5 (Eller t5 facelift? Litt usikker) 2013 modell med halogen lykter har canbus? Skal skifte ut pærer i hovedlysene med led for å faktisk få lys når jeg slår av langlys/ekstralys, å jeg kjenner at det å kjøre med konstant pærevarsel fordi jeg har satt i pærer uten canbus ikke er aktuelt. Ja jeg vet at disse ikke går igjennom eu-kontroll og at jeg mest sannsynligvis må på visning om jeg blir stoppet men det risikoen tar jeg. Å jeg kommer til å kjøpe ordentlige pærer og få dette justert slik at folk slipper å møte en kollapset sol langs veien. Tar gjerne imot tips til gode pærer om noen har det, tenker det blir Osram sitt Leddriving HL kitt eller Phillips X-treme ultinon kit. (Så lenge jeg ikke trenger canbus). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 28, 2022 Lyktene har absolutt ingen canbus. Du kan få varsel om feil på pærene, men det har ingenting med canbus å gjøre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...