Anbefalte innlegg

Heisann,

 

Lurer på om noe vet om T5.5 (Eller t5 facelift? Litt usikker) 2013 modell med halogen lykter har canbus?

Skal skifte ut pærer i hovedlysene med led for å faktisk få lys når jeg slår av langlys/ekstralys, å jeg kjenner at det å kjøre med konstant pærevarsel fordi jeg har satt i pærer uten canbus ikke er aktuelt.

 

Ja jeg vet at disse ikke går igjennom eu-kontroll og at jeg mest sannsynligvis må på visning om jeg blir stoppet men det risikoen tar jeg.

Å jeg kommer til å kjøpe ordentlige pærer og få dette justert slik at folk slipper å møte en kollapset sol langs veien.

 

Tar gjerne imot tips til gode pærer om noen har det, tenker det blir Osram sitt Leddriving HL kitt eller Phillips X-treme ultinon kit. (Så lenge jeg ikke trenger canbus). 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lyktene har absolutt ingen canbus. Du kan få varsel om feil på pærene, men det har ingenting med canbus å gjøre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.