Noen guruer på 3.0TDI her inne?

Anbefalte innlegg

Audi A5 3.0TDI - Sliter med "nødmodus", men har ingen varsellampe og/eller feilkoder. Motor er forøvrig tunet og har egr/dpf delete, har kjørt problemfritt med dette i flere år. 

Har vagcom og gjort det jeg kan (tror jeg), men gav litt opp her om dagen og noe motvillig leverte jeg bilen til møller for å se om de kunne finne noe. Forklarte situasjonen og oppga relevant info til teknikker, men fikk bilen levert tilbake like klok og 2 lapper fattigere. Tilbakemeldingen var at de ikke fant feil på motor og at de ikke kan finne årsak grunnet tuning. 

 

Noen som har gode tips og råd?

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk lagt inn original programvare i går for å se hva som kom av feilmeldinger. Kom kun melding om feil på dpf og egr, noe som var forventet i og med disse er henholdsvis fjernet og blokkert. Kan ikke forstå at jeg skal komme nærmere løsning ved å sette dpf og ny egr ventil tilbake i motor når disse i utgangspunktet er programmert vekk i tuning fil. 

 

Tips og råd mottas med takk!!

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.