#1 Skrevet April 6, 2022 (endret) Audi A5 3.0TDI - Sliter med "nødmodus", men har ingen varsellampe og/eller feilkoder. Motor er forøvrig tunet og har egr/dpf delete, har kjørt problemfritt med dette i flere år. Har vagcom og gjort det jeg kan (tror jeg), men gav litt opp her om dagen og noe motvillig leverte jeg bilen til møller for å se om de kunne finne noe. Forklarte situasjonen og oppga relevant info til teknikker, men fikk bilen levert tilbake like klok og 2 lapper fattigere. Tilbakemeldingen var at de ikke fant feil på motor og at de ikke kan finne årsak grunnet tuning. Noen som har gode tips og råd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 8, 2022 Fikk lagt inn original programvare i går for å se hva som kom av feilmeldinger. Kom kun melding om feil på dpf og egr, noe som var forventet i og med disse er henholdsvis fjernet og blokkert. Kan ikke forstå at jeg skal komme nærmere løsning ved å sette dpf og ny egr ventil tilbake i motor når disse i utgangspunktet er programmert vekk i tuning fil. Tips og råd mottas med takk!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...