Audi Ur Quattro digitalt instrument panel Ø.K

Anbefalte innlegg

Noen som har et grønt digitalt instrument panel til en -84 Ur Quattro liggende? Eller vet om noen som har det?

Som en tidligere Radio/Tv reperatør er jeg også int i evt defekte paneler om dette kan være redningen til å få banka liv i det som står i bilen.

 

Alle tips taes imot med takk - send gjerne mld på: 97 57 45 51

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ser det ut for at faren er over for denne gang. Fikk børsta støv av det gamle Fagbrevet som radio/tv teknikker og fikk liv i instrument panelet omsider.

Er nok ikke bare menneskehender fra Ingolstadt som har vært inne i panelet mitt da det er tydelige spor etter flere hendelser etter -84 og er rimelig Toast, men fungerer.

Så er fortsatt int i ett å ha på hylla…

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt det ordnet seg.

Hallvar Hellesø vurderte jo en gruppeløsning for å fikse opp, repro matrisene eller noe, for disse.

Men få gjerne ut noe bilder/info om bil osv da, er jo det som er morsomt :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

20220319_175031 - Kopi.jpg

Ikke akkurat vakker med plåtisar men

20220406_173835.jpg

20220407_162648.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

20220406_200908.jpg

20220405_184409.jpg

Sikkert fler som setter kaffen i halsen nå, og jeg er helt enig - det er ikke riktige hjul!

20220405_172524.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert flere her inne som kjenner ingen bilen, så fyll gjerne i på med historie 👍

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så morsomt å se igjen her inne, Håvar! 

Du må få laget til en egen tråd på bilen nå vet du 😁

 

Det skal vel også ligge en gammel tråd her, fra da Frank Andre Rui hadde bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, fant tråden fra Rui :)

Skal se om jeg får rota meg til å lage en egen tråd på bilen, for mye av det som er skrevet om bilen tidligere er ikke helt riktig.

Ja det er en "skjøte" bil og etter samtaler med han som gjorde dette på -90 tallet så har jeg nå endelig fått klarhet i hva som skjedde.

For min egen del kunne jeg ikke brydd meg mindre om at den går med chassi nr fra en 80LS da det i bunn og grunn er en usedvanlig bra Ur quattro.

Ja den kommer aldri til å bli en Original Ur quattro med vaskeekte chassi nr, men hva gjør vel det - dette er jo en bil som skal brukes :-) Brukte den som pendlebil til jobb i dag, og hvilken følelse :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Instrumentet er friskmeldt og Helga roper som ei Tysk sjøge skal gjøre! 

20220419_114835.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.