Vestfold lokallags VÅRMØNSTRING for hele familien lørdag 14. mai kl. 13:00!

Anbefalte innlegg

VESTFOLD LOKALLAGS Vårmønstring med driveout LØRDAG 14. MAI kl. 1300!

 

Da er det klart for årets første tur i Vestfold, så nå håper jeg mange har bilen klar! 

 

Vårmønstring_2022.jpg

 

Vi har AVREISE fra parkeringen på Meny, Jarlsberg Travbane utenfor Tønsberg (Sydlige enden av plassen!) kl. 13, så møt opp i god tid! 

Vi planlegger å grille litt pølser spise noen boller på destinasjonen, så ta med drikke, Meny har sikkert bra utvalg! 

image.thumb.png.925c932c5b231435184c75545df628ff.png

 

Google kart:

https://www.google.com/maps/dir/59.280036,10.3655135/59.228848,10.3386292/59.1985961,10.312282/59.1496298,10.2883488/59.1281448,10.2395422/59.0537626,10.1218412/58.9809454,10.0262793/@59.1261826,10.2328255,11z/hidden=!4m2!4m1!3e0

(Nå skal den gå innom alle steder!)

 

Ferden går på Fylkesvei 303 fra Jarlsberg Travbane, via Melsomvik, Helgerød til Kilen i Sandefjord, deretter til Larvik. Vi kjører deretter Fylkesvei 301 til Stavern, hvor vi kjører gjennom og videre på Helgeroveien til Grevle og har endestasjon ved parkeringen på Rakke. 

 

Der fyrer vi opp grillen (om det ikke blir helt elendig vær, ser veldig bra ut pr. i dag!) og kremerer noen pølser. serverer vi noe bakst å bite i. Husk drikke!

Vi blir til folk er fornøyd, så drar vi hver til sitt. :) 

 

Om du ikke vil dra helt til Tønsberg/Jarlsberg Travbane for å bli med på turen, så vent et sted langs ruten og sleng deg på. Ca. tider får du i rutebeskrivelsen!

 

Litt praktisk info:

Det er toaletter på området, det er også benker og flotte fjellformasjoner å sitte på, men ta gjerne med stoler el.l hvis dere ønsker det. Fiskestang/tursko?

 

Klubben står for serveringen, men vær så snill å si fra her og/eller i facebookinnkallingen så vi vet sånn cirka hvor mye vi skal handle med oss!

 

Frist kl. 12.00 fredag! :p

 

Tusen takk og velkommen alle sammen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott. Husk å ta bilder til Treffpunkt.:). Takk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Flott. Husk å ta bilder til Treffpunkt.:). Takk.

 

Absolutt, det skal vi gjøre!

Og velkommen skal du være om du ikke allerede har et dusin treff du skal på! ;)

Vi ønsker alle velkommen til treffet vårt sånn at vi får vist frem vakre Vestfold som er kledd i Hvitveis om dagen. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg skal greie å få til dette :) 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg får tid så er det mulig jeg tar turen. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Hvis jeg får tid så er det mulig jeg tar turen. :)

 

Velkommen skal du være! Mer info følger, så du får sjekke innom!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har veldig lyst til å få til dette..... Men kona hadde litt planer så jeg må se om jeg får det til.... Kanskje ta med gutta og få barnevakt for ho i midten 😁

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Tror jeg skal greie å få til dette :) 

Å!! Tenk så gøy det hadde vært!!! ☺

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Har veldig lyst til å få til dette..... Men kona hadde litt planer så jeg må se om jeg får det til.... Kanskje ta med gutta og få barnevakt for ho i midten 😁

 Eller ta med hele gjengen (så for kona gjøre det koner må!)? Det hadde vært gøy! ☺

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Først mobile, nå dette... : gråter :
Høres ut som fint opplegg, kos dere masse !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

 

Velkommen skal du være! Mer info følger, så du får sjekke innom!

 

Takk. Det skal jeg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OBS! Første post oppdatert!

 

Husk å melde dere på her eller fb, eller begge steder! (Sjekk at du er påmeldt på fb, siden tittel ble endret noe)

 

køkjøring, Forbes | De beste kø-bilene

(Sånn blir det etter oss på lørdag..)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

‼️ Det er meldt deilig sommervær lørdag og BE har dratt frem vaskebøtta, så her skal vi på tur! 😀
Håper mange har lyst til å være med oss!
Dette vil du vel ikke gå glipp av? Stapp hele familien inn i bilen og bli med. For dem som ikke har vært på Rakke Fort
kan vi love vakker utsikt og masse spennende å utforske (særlig for de minste)!
 
Minner om påmelding innen kl 12:00 i morgen fredag med hvor mange din bil kommer med sånn alle får nok pølse! 🌭🌭
Husk egen drikke. 🥤
 
VELKOMMEN!! 🚗🚗🚗

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vært syk et par dager her, begynt å komme meg litt på kvelden her nå så satser på å være oppe og nikker på lørdag :) 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Vært syk et par dager her, begynt å komme meg litt på kvelden her nå så satser på å være oppe og nikker på lørdag :) 

 

Oi, uff! Bare å komme seg på beina, dette blir stas! Lenge siden vi har sett deg, og! ☺

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja.. Da var vi der. Skulle jo sjekket dette før, men siden det er bare stein og grus og ferdig oppmurte griller der ute, så tenkte jeg ikke på det! 

https://www.larvik.kommune.no/plan-bygg-brann-og-eiendom/aktuelt/forbud-mot-bruk-av-ild/

 

Det er fullt forbud mot å tenne bål, griller og lignende, selv på kommunens oppsatte bål/grillplasser. Jeg sjekket med kommunen/brannvesenet om det gikk an å få et unntak, men det er såpass tørt at de ikke ville ta sjansen.

Så, da blir det boller i stedet!

 

Beklager dette, vi får ta pølsene en annen gang siden de alt er kjøpt inn! 

 

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kræsjer med sykkelritt gitt, god tur!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bedre sent enn aldri! Om ikke vi ble mange på Vårmønstringen vår, ble det derimot en knalldag fra ende til annen! 3 biler og en motorsykkel dro fra Tønsberg til Sandefjord via alle vakre bakveier og fikk se våren på sitt vakreste. I Stavern kastet to bobler seg med på ferden og i Tjølling kom en ikke-VACN-bil med på lasset. Sammen gikk ferden til vakre Rakke i strålende og masse deilig vind. Vi kikket på utsikten mot Danmark og testet kompasset før vi ble med Anders H. hjem på gården "rett borti gata". Her kom jammen neste Anders, også. Han hadde plen til biler, han hadde grill. Vi fikk en super ettermiddag med nydelig grillmat og masse bilprat på plenen i vakre landlige omgivelser. 

 

TUSEN takk til alle dere som møtte opp og TUSEN takk til Anders H. som stilte hag og grill til disp. Du er gull!

 

 

Vårmønstring_03.jpg

Vårmønstring_10.jpg

Vårmønstring_12.jpg

Vårmønstring_19.jpg

Vårmønstring_25.jpg

Vårmønstring_41.jpg

Vårmønstring_42.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vakkert. Og materiale til TP nr 3-2022, takk:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Vakkert. Og materiale til TP nr 3-2022, takk:)

 

Det ble en knalldag, må vite! Vestfold skuffer ikke! ☺

BE har tatt mange bilder med speilrefleks og skal skrive et referat til deg/TP (har du tidsfrist, så går det litt kjappere...). 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.