#1 Skrevet Mai 22, 2022 Bilen min har 2 flotte viftehatter bakerst i varerommet. Vil ha bort disse, men litt usikker på hvordan jeg skal gå frem. Hullene er 10cm, og går akkurat mellom forhøyningene. Men har ikke mye mer å gå på i diameter. Har vært inne på tanken om å bruke en standard lufteventil som tettes med Tec7 eller lignende. Noen som har tro på det? Om det skulle komme noen dråper inn, så er ikke det krise. Ønsker ikke sveise og lakkere pga kostnad, men lurer på om noen har anbefalinger? Glassfiber er gjerne også et alternativ, men mer jobb. Enkel og rimelige alternativ tas imot med takk 🙂 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 22, 2022 Nesten så man kunne 3D printet noen deksler 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 23, 2022 Kanskje det vil være mulig å finne noe lokk å tette med på maritime butikker 🤔 Husker jeg fant noen gode løsninger til en buss en gang der. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 23, 2022 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 22.5.2022 den 23.39, Victor Bruun skrev: Nesten så man kunne 3D printet noen deksler Kanskje det ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 29, 2022 Da har jeg 3D-printede lokk på vei i posten, spent på hvordan det blir 🤞 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 29, 2022 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 29.5.2022 den 20.10, Andreas Reinholdt skrev: Da har jeg 3D-printede lokk på vei i posten, spent på hvordan det blir 🤞 Spennende, holdt oss oppdatert. Hvordan plast ble det? ABS? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 31, 2022 Litt sen feedback, men kunne dette ha funket? https://www.westsystem.no/p/5129 Litt på siden: Jeg har forøvrig brukt en slik på en garasjevegg, for å kunne ta ut ladeledning til en bil på utsiden (dvs at ladestasjoner står trygt på innsiden). Funker bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 31, 2022 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 31.5.2022 den 15.21, Terje Rød skrev: Litt sen feedback, men kunne dette ha funket? https://www.westsystem.no/p/5129 Litt på siden: Jeg har forøvrig brukt en slik på en garasjevegg, for å kunne ta ut ladeledning til en bil på utsiden (dvs at ladestasjoner står trygt på innsiden). Funker bra. Takk for tips, det kunne nok fungert om jeg hadde funnet riktig størrelse. Spent på å se resultatet av 3D-printing, de måtte justere litt til før sending. Hvis ikke det passer, så blir det nok noe slikt som du har funnet frem 👍 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 7, 2022 Treig oppdatering, men fikk laget deksler som passet på millimeteren av DDD Print, norsk selskap med produksjon i Norge: Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 29.5.2022 den 21.44, Victor Bruun skrev: Spennende, holdt oss oppdatert. Hvordan plast ble det? ABS? Materiale er hvit PET-G, skal være sterkt og tåle høy temperatur. De ville bruke dette siden lokkene er så tynne. 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 7, 2022 Sikkelig perfect fitment det der! :D Ble bra :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...