Anbefalte innlegg

Heisann folkens!

 

Tenkte å lage en tråd for å høre deres tanker rundt Våler treffet i august?

Hvem har tenkt å ta turen å når har folk tenkt å kjøre bort?

 

Jeg skal og jeg har tenkt på å kjøre bortover onsdags kveld/natt til torsdag for så å bruke torsdagen til en liten Harry-handel og tilrigging på campen. (Ja nå har jeg trekt meg ut av hotellet og ned i campen igjen).

 

Vet det er mye kalving og dårlig prioritering/planlegging hos enkelte her men satser på flest mulig har muligheten til å bli med 😄

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg skulle gjerne blitt med men får desverre ikje tjangs denna gong:/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har så lyst å bli med, men har så masse eg sko gjort med s4'en før våler så eg vetkje om eg klare det O.o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Har så lyst å bli med, men har så masse eg sko gjort med s4'en før våler så eg vetkje om eg klare det O.o

Kom igjen, æ har trua på dæ. Klare det du :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hengeren min er ledig hvis noen trenger . 
Skal inn på sykehuset og opereres 10.08 så må nok holde stand her hjemme til lappverket henger skikkelig. 
Trist å ikke kunne vrenge gummi på lupoen i år men får ta det igjen neste gang 🙂

Uansett ønsker jeg alle et fint treff og håper flest mulig blir med for sist treff var det lite biler og folk generelt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med! Meeen, klarer ikke å bli med på onsdagen. Kommer hjem fra en 6 timers tur i 18 tiden, men kan godt kjøre i 4-5 tiden på torsdag morgen :D

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Har så lyst å bli med, men har så masse eg sko gjort med s4'en før våler så eg vetkje om eg klare det O.o


Med på mekkings etter jobb hele neste uke, så blir vi ferdig skal du se : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.