Anbefalte innlegg

Kjære alle medlemmer i Vestfold lokallag.

Det er med stor sorg og tungt hjerte vi må melde at vår gode venn og bilentusiast Johannes Røyneberg ikke lenger er blandt oss. 

 

Har du et godt minne eller bilde så del gjerne i tråden!

 

Våre tanker går til familien.

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flotteste Johannes som møtte oss alle med et blidt fjes og et stort smil, en lun latter og uhorvelig mye kunnskap om bil - og masse billidenskap og humor!

Vi har vært så heldige i lokallaget å få ha Johannes som medlem og venn i mange år, og vi kjenner allerede både på tapet og savnet. Det er uvirkelig.

Jeg tror ikke du vet hvor mange liv du berørte med ditt stille og vakre vesen. ♥

Hvil i fred, kjære venn og takk for alle gode minner! ♥

Årsmøte_09.jpg

Sommer_10.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen til "Åpen Ranch" fredag kveld.
 
Som mange vet er det kolonnekjøring for Johannes fredag (Jan Ivar har lagt til FB-arrangementet i en egen post). Kolonnen avsluttes ved Botne kirke i Holmestrand, som for anledningen vil være åpen slik at sørgende kan komme sammen, tenne lys og også si noen ord om ønskelig.
NB! Oppmøtet for kolonnekjøringen er endret fra Jula i TBg til Skolegaten 51 i Holmestrand - med ny kjørerute - men ende ved Botne krk. Sjekk arrangementet på FB (for de som har).
Her møtes venner av Johannes fra forskjellige grupperinger og det vil nok bli ganske mange.
 
Vi inviterer Vestfold lokallag til "Åpen Ranch" etter kirken for de som måtte ønske det. De som ikke er med på kjøringen er også hjertelig velkommen til å tilbringe litt tid sammen med oss. I Johannes sin ånd, for når han først var innom ble han gjerne utover natten.
Bittelitt å bite settes på bordet. Gi gjerne beskjed om du tenker at du tar turen slik at vi har stoler og plass nok til alle.
 
Velkommen, AB&BE

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi blir en del biler fra Vestfold lokallag i morgen, ca 8 stk. med flere personer i hver bil. Det er hyggelig at så mange vil hedre Johannes! 

Det er også en del som ønsker å bli med på "Ranchen" etterpå. Vi har vel mange tanker og følelser noen og enhver om dagen. Fint å dele dem med likesinnede.

Jeg nevner igjen at om du ikke vil/har tid til å være med på kolonnekjøringen kan du fremdeles møte opp på "Ranchen". ☺ Vi er her for hverandre!

Vårmønstring_20_09.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan være et bilde av kart og tekst som sier 'ing Bli abonnent Ruteplanlegger Trening- Loping- 32 40 Styrke- 312 Utstyr- Kosthold- Vekt Horten 306 Leaflet © OpenStreetMap'

 

Oppdatert rute fra arrangør: Da har vi fått laget ruten ferdig, da er planen å starte i Mulvika, kjøre Hellandveien til Kopstad, Svinevoll til Revetal, også samme veien tilbake til Mulvika, da tar vi Nyveien opp til Gullhaug, forbi gården også Holtungveien tilbake til Nyveien forbi Kiwi til Hydro også strake veien til Botne kirke, hvor det blir åpen kirke! Håper alle bruker jungeltelegrafen og alle midler til og spre budskapet så alle som skal eller vil være med får vært med til og hedre vår kjære Johannes!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får dessverre ikke deltatt i morgen da arbeidet kaller o.O

 

Men denne kvelden sitter fortsatt friskt i minne og jeg er veldig glad for at det er et så hyggelig minne som ble det siste jeg fikk i lag med gutten xD

 

Sommer_10.jpg.2a2278716427675eefb2daf8c918cfae.thumb.jpg.361651436d3cec6809797f63b9921757.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Jeg får dessverre ikke deltatt i morgen da arbeidet kaller o.O

 

Men denne kvelden sitter fortsatt friskt i minne og jeg er veldig glad for at det er et så hyggelig minne som ble det siste jeg fikk i lag med gutten xD

 

Sommer_10.jpg.2a2278716427675eefb2daf8c918cfae.thumb.jpg.361651436d3cec6809797f63b9921757.jpg

 

Vi kjører litt kolonne for deg, og! ☺

Ja, det ble en trivelig kveld - en siste kveld med gjengen - denne sommerfesten. Og Jentelaget gjorde sitt og dere vant! Gode minner å ta med seg. ♥

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Jeg får dessverre ikke deltatt i morgen da arbeidet kaller o.O

 

Men denne kvelden sitter fortsatt friskt i minne og jeg er veldig glad for at det er et så hyggelig minne som ble det siste jeg fikk i lag med gutten xD

 

Sommer_10.jpg.2a2278716427675eefb2daf8c918cfae.thumb.jpg.361651436d3cec6809797f63b9921757.jpg

 

Vi kjører litt kolonne for deg, og! ☺

Ja, det ble en trivelig kveld - en siste kveld med gjengen - denne sommerfesten. Og Jentelaget gjorde sitt og dere vant! Gode minner å ta med seg. ♥

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kolonnekjøringen til minne om Johannes ble avholdt fredag i strålende sensommersol. Hvor mange hundre biler eller hvor mange hundre mennesker fra familie, venner og ymse bilmiljø som hadde møtt frem, det vet jeg ikke. Men det var MANGE! Tenk om Johannes kunne sett det? Eller så han det fra der han er nå? Det hele var uvirkelig, det var sårt og trist og likevel var det magi over hele kvelden.

Foran i kolonnen kjørte Johannes sin S4 og Chevy, og bak den kom en lastebil lastet med traktoren fra oppveksten og ikke minst Poloen (tidligere Eldar Vågan sin) som Johannes var så stolt av. Baketter kom en brokete forsamling med biler av alle slag og merker, lastebiler, traktorer, tohjulinger, atv.... Absolutt alt med motor. Fantastisk med alle bilene som med varselblink kjørte pent i en kolonne som strakte seg hele 5 kilometer!

 

Turen startet i Holmestrand og vil kjørte bakveiene Johannes elsket ned til Revetal, hvor han pleide på henge på benser'n, før vi kjørte forbi gården han vokste opp på. Der stod foreldrene med lys og flaggrekke langs veien og vinket til oss! Turen endte ved Botne kirke i Holmestrand som vi fylte til randen og enda stod mange folk på kirkebakken.

Presten talte litt om det ufattelig som har skjedd, om Johannes som han kjente. Alle som ville fikk tenne lys og la følelsene slippe løs. Og det gjorde vi, ikke ett øye var tørt. Det var godt å være sammen. Det var godt å være sammen med foreldrene til Johannes, med søsknene hans, nær familie og gode venner.

 

På vår måte har vi tatt farvel med en fantastisk flott kompis og rene leksikonet når det gjaldt bil. 

Vi kan alltid spørre oss om hvorfor, om vi kunne ha gjort noe til eller fra. Men vi vet at vi kunne ikke det. Likevel er tapet så meningsløst. Men det var godt å være sammen og dele sorgen.

 

Hvil i fred, vakre kompis. Vi glemmer deg aldri. ♥

 

 

 

Johannes_03.jpg

Johannes_04.jpg

Johannes_07.jpg

Johannes_08.jpg

Johannes_09.jpg

Johannes_12.jpg

Johannes_14.jpg

Johannes_15.jpg

Johannes_17.jpg

Johannes_18.jpg

Johannes_20.jpg

Johannes_22.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si dette er noe av det vakreste jeg har vært med på, helt ufattelig hvordan et helt bilmiljø samles.

Hvil i fred Johannes. Du er savnet. 

 

IMG20220819203752.thumb.jpg.95626f8a09abf275975b6c7f313e4807.jpgIMG20220819201845.thumb.jpg.26efc0212ed4298bfdfcdf1032dda2b9.jpg

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så hyggelig å se man også fikk vist frem S6en og Poloen - fin dag (på sin måte). :/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Så hyggelig å se man også fikk vist frem S6en og Poloen - fin dag (på sin måte). :/

 

Ja godbilene til Johannes var med og det føltes bare helt riktig! ♥

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til info:
 
🖤Til dere som har tanker om å følge Johannes på hans siste reise finner begravelsen sted i Botne Kirke fredag 26. august kl. 13:00.
Jeg er sikker på at også å sende gode tanker fredagen blir satt pris på.
Styret i lokallaget har enstemmig besluttet at vi sender en bårebukett med en siste hilsen fra VACN Vestfold lokallag:
"Takk for alle gode minner!"
 
🤍
 
Ta vare på hverandre og dem rundt deg. Trenger du noen å snakke, er det bare å si fra. Vi er her for hverandre.
 
BiRQJCdavpJqVC0_sbZLVtCBvj_zFn_9CFiKotqQSC2okwrKChwOq9ICkxYcLYR3Rx4PFVIEZDarqJKu7u84wc8YX7U6-gZFRzcN5ylntGO7PgiATWuGsjnKEw2lhbDWyqa3PNJtrHj6lqbwFxSLagPfSqjwAGbvOrjDRR0F4RXYY-7fqHqdKizKSUDrUO6t7xm9DJ-Q02z5eXtRimCCUP1W4ECXrNP2NywW4fZMNjwWr3zJLAMlNpHyVKVuvrPbxv38TuDExqfT7Q6wONGxsD7PmQUwECgUdXTZL_RBoDeximoZc-wCx5MgtjHt6eJaXSt2sgYZz0qVc3J4ACYa9n9TKooZPGXOe_VvDg7-jLsJc_pbIBTRTNLcIwWjo3jGJ21i77A9i6zw-X2SSC0I5l82qFxPVjctwGRYQlAJjsXdZki_fV2Y_j727-umbafqLsZ33nPfzagnmwXTlNmWeHrzbTmoBAQSnrIt3PHEhVVnzKeV8GO1dwOhl5__m2Kq2opOyyZAAPNnY5NAk2_bCs2SjEhGacUmh9GuQdtReN7OB1ihNpENQjWFVUvKLmYib8D8kqDuTrNhfHcpQ0Vh2_Usy-jd925a4eckKzMwXmKSi1eeEXNIrSAqOjuUo0LuXNlJsfrnDj5K4P8SgVMLK7tXnIrmzZdM7VaKP-r5bEY4X6pTXZbERxyXGk9pQXTRTdXi09UZ5bUR2Mpmoxxhgn61eTcgmVAQVVPu6BeZTW64KcgfLxlMEGPpHshLfoo=w509-h903-no?authuser=0
 
808300_1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En fullsatt Botne kirke og mange ute på kirkebakken tok et verdig farvel med Johannes fredag. ❤ 

Takk for alle gode minner som vi tar med oss videre.

 

Hvil i fred, kompis. ❤

 

Kan være et bilde av bil og utendørs

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.