Anbefalte innlegg

Hei. 
Har du en racerbil i garasjen og har lyst til å kjøre i ett klubbmesterskap er dette en fin mulighet til å være med å kjøre klubbmesterskap med hele Racing-NM. Premiering med pokal som i NM-klassene. 
 

Norsk Clubsport er gentlemansracing for alle som er medlem i en bilklubb. Dvs. at all platekontakt mellom deltagere gir 20sekunders tillegg på tid.

Bil og fører må ha lisens. 

 

Er nå overvekt av Porscher som er med, ønsker å se fler fra VACN også. 


Gå inn på Facebook siden for mer info, jeg vet det er mange bra racerbiler her i klubben som vil ut å luftes👍🏎

 

https://www.facebook.com/groups/2958508167807323/?ref=share
 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du kortversjon av hva som kreves av bil og fører i forhold til sikkerhet, kjøreutstyr osv?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Teknisk%20reglement%20NCS%20klasse1-2-3.

Hmm, den linken funker ikke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Hmm, den linken funker ikke.

Oppdatert link nå. Kan jeg eller admin legge ut litt info om NCS på VACN Facebook siden? 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Oppdatert link nå. Kan jeg eller admin legge ut litt info om NCS på VACN Facebook siden? 

Enkleste er nok å høre med noen i styret så får du nok svar.

 

styret@vacn.no 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det med bur løst om man ønsker å bruke bilen på veien ellers? Man får jo ikke godkjent nyere biler med fullbur? Så det betyr effektivt at bilen ikke er gateregistrert om man skal kjøre i cupen?

 

Bilen min har oem halvbur, men ble ikke levert med det fra fabrikk. Så da må jeg ha fullbur skulle jeg tro. Jaja, da var ikke dette noe for meg likevel ser det ut til.

 

 

Screenshot_20220830-173011_Drive.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Oppdatert link nå. Kan jeg eller admin legge ut litt info om NCS på VACN Facebook siden? 

 

Det kan være litt problematisk å markedsføre NCS da NM-datoene ofte treffer på datoer hvor klubben har sine hovedtreff. Vi ønsker jo å fokusere på at medlemmer kommer på klubbens hovedtreff. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en Porsche 924 som kjøres i Porsche 944 cup og i ncs kl. 3 dog uten skilt. I Porsche 944 cupen så går det fler biler med helbur og skilt. Vet Linnerud lager godkjente helbur med skrudd dørstrevere til 944 som er godkjent for vei og bane. Men aner ikke om dette lar seg gjøre på andre nyere biler dessverre. Send gjerne spm ditt om halvbur på Facebook gruppen Anders, så får du ett bedre svar enn jeg kan gi. 

 

Målet er å spre budskapet om at det nå er en folkelig og budsjettvennlig racingserie tilgjengelig. Og det er ikke intensjonen å ta medlemmer fra VACN treffene, jeg har hatt mange fine banedager der selv. Men heller ett tilbud til de som har lyst til å kjøre mer og har racerbiler stående. 
 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.