Lokallagstreff torsdag 6. oktober på Groovy Diner Tønsberg kl. 18:30

Anbefalte innlegg

 

Da er det endelig på tide å invitere til torsdagstreff på Groovy Diner igjen!
Vi håper på mange blide fjes så ta gjerne med deg en venn, naboen eller din bedre halvdel!

 

På Groovy kan du spise hva du vil fra en rikholdig meny til en hyggelig rabatt. Men du kan også bare møte opp, det er ingen spiseplikt. 
For å bestille bord må vi vite hvor mange som kommer, så påmelding er innen mandag kl. 12:00.

 

Selv om det er høst håper vi det blir litt tid til dekkspark og gode historier både før og etter. Så møt opp før!

NB! Sjekk for parkering nederst mot bygget og husk å trekke p-lapp for gratis parkering (på hushjørnet)!

 

Vi sees vel?

April_01.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mitt blide åsyn uteblid denne gangen da det må prioriteres å sove litt før nattevakt O.o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Mitt blide åsyn uteblid denne gangen da det må prioriteres å sove litt før nattevakt O.o

Ja, sånn er det å bli gammel du! O.o God vakt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som S4en rekker å bli ferdig hos lakkern innen torsdag så da tar jeg turen :D 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For en bra kveld, da gitt! Ble vi 13-14 stk? Hyggelig med så mange flotte folk og fine biler. Noen mye blankere enn andre. Bilene, altså. Det var kjente fjes, fjes vi ikke hadde sett på en stund og et flunkende nytt fjes rundt bordet. Altså, veldig hyggelig. Nå kan jeg bare snakke for meg selv, men jeg koste meg. Så er det bare å håpe at like mange minst, tar turen om en måned.

Oktober_01.jpg

Oktober_02.jpg

Oktober_04.jpg

Oktober_05.jpg

Oktober_06.jpg

Oktober_07.jpg

Oktober_10.jpg

Oktober_11.jpg

Oktober_12.jpg

Oktober_13.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som tendensen går mot mer skjegg enn hår på gutta i det minste.. :P

Takk for hyggelig treff med sannsynligvis verdens beste lokallag! 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.