#1 Skrevet Oktober 19, 2022 (endret) Vurderer å kutte ut å leie verkstedplass da jeg har fått meg hus med garasje og bruker det altfor lite. Det er ok plass til å skru på en bil, forholdsvis lavt under taket, så ikke plass til løftebukk. Lokalet er et gammelt snekkerverksted som deles av 4 stk pr nå, de tre andre har stort sett bare lagret biler der. Kjøreport i ene enden, oppvarmet gulv, toalett og dusj. Litt trangt er det, men evig mye bedre en å stå ute å skru. Eget rom for lagring av hjul etc. Mulighet for hyller på bakveggen (hyllene på bildet følger ikke med). Kurrant å kjøre ut og inn fra plassen (i motsetning til de to gutta lengre inn). Ligger mitt i boligområdet på Gjelleråsen, ikke langt fra Rundkjøringen. Pris: 2350,- pr mnd. En månedsleie i forskudd som depositum. Ledig rimelig omgående om det ønskes (må bare få rydda meg selv ut først). Ta kontakt ved interesse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 19, 2022 (endret) Fortsatt ledig. 🙂 Er nå tømt og klar for ny leietager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 20, 2022 Kan anbefale lokalet, leide plass der for 10+ år siden 🙂 Da sto det blant annet et blankslipt Camaro-karosseri der i årevis uten tegn til å ruste pga vannbåren varme. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 22, 2022 Litt flere bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 13, 2023 Da var nøkkelen gitt videre til en klubbmann. Morro at det fortsatt blir vag på verkstedet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...