Ledig plass på skrulokale gjelleråsen

Anbefalte innlegg

Vurderer å kutte ut å leie verkstedplass da jeg har fått meg hus med garasje og bruker det altfor lite.

 

Det er ok plass til å skru på en bil, forholdsvis lavt under taket, så ikke plass til løftebukk. Lokalet er et gammelt snekkerverksted som deles av 4 stk pr nå, de tre andre har stort sett bare lagret biler der. Kjøreport i ene enden, oppvarmet gulv, toalett og dusj. Litt trangt er det, men evig mye bedre en å stå ute å skru.

 

Eget rom for lagring av hjul etc. Mulighet for hyller på bakveggen (hyllene på bildet følger ikke med).

 

Kurrant å kjøre ut og inn fra plassen (i motsetning til de to gutta lengre inn).

 

Ligger mitt i boligområdet på Gjelleråsen, ikke langt fra Rundkjøringen.

 

Pris: 2350,- pr mnd.

 

En månedsleie i forskudd som depositum.

 

Ledig rimelig omgående om det ønskes (må bare få rydda meg selv ut først).

 

Ta kontakt ved interesse.

2022-11-20 13.31.23.jpg

2022-11-20 13.34.25.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsatt ledig. 🙂

 

Er nå tømt og klar for ny leietager.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan anbefale lokalet, leide plass der for 10+ år siden 🙂 Da sto det blant annet et blankslipt Camaro-karosseri der i årevis uten tegn til å ruste pga vannbåren varme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var nøkkelen gitt videre til en klubbmann. Morro at det fortsatt blir vag på verkstedet. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.