Audi A4 B7 radio slår seg av

Anbefalte innlegg

Hei, har en audi a4 b7 som radioen driver hele tiden og slår seg av. Har jeg kun på tenning kan den spille hele tiden uten at den slår seg av. Starter jeg bilen så kan den spile i maks 4-5 min uavbrutt før den skrur seg av og på hele tiden. Noen som har vært borti dette før eller har noen ide hva det kan være? Radio er en orginal 1din spiller. Er heller ingen feilkoder på radio styreenheten. 

 

Mvh Kristian Nilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har opplevd det samme på eldre golfer da var det elektriske bakstykke på tenningslåsen som var slitt og måtte skiftes, du kan jo  prøve og dytte litt på nøkkelen når radion skrur sei av og se om den kommer tilbake, en annen ting som er greit og sjekke er kablinga inn på spillern at den sitter som det skal og ingen dårlige skjøter eller skader på ledninger 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Har opplevd det samme på eldre golfer da var det elektriske bakstykke på tenningslåsen som var slitt og måtte skiftes, du kan jo  prøve og dytte litt på nøkkelen når radion skrur sei av og se om den kommer tilbake, en annen ting som er greit og sjekke er kablinga inn på spillern at den sitter som det skal og ingen dårlige skjøter eller skader på ledninger 

Takk for tips. Har skjekket kabler og skøyter inn på radio og de var fine, men har ikke enda sjekket tenningslåsen 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.