Vestfold Lokallag inviterer til  HJULEBORD 2022 LØRdag 3. desember! 

Anbefalte innlegg

Det er med glede vi inviterer til  HJULEBORD 2022 lørdag 3. desember! 

 

Denne gangen går vi "all in". Vi begynner med kjøretur for å maksimere julestemningen før vi ender i havet

på "Redningen" på Vallø utenfor Tønsberg hvor det venter oss alt fra julemat via biff til pizza. Altså, det du ønsker å spise. 

 

Gratis parkering rett på utsiden så vi kan sparke dekk alt vi gidder etterpå.

 

Klokkeslett, oppmøte og rute for kjøringen kommer vi tilbake til senere, så hold deg oppdatert. 

Bord er booket på "Redningen" kl. 18:00.
Det jeg må vite er hvor mange som kommer: Gi beskjed innen mandag 28. november kl. 12:00 - og det er bindene påmelding.
Jeg må også vite hvem som vil spise julemat: ribbe- eller pinnekjøtt-tallerken. Dette for å underlette kjøkkenet. 
De som vil se resten av menyen: https://redningen.no/

 

Så, ta med deg din bedre halvdel, kjæresten, din håpefulle, en god venn, naboen eller svigermonsteret og la oss feire en fin førjulskveld sammen!


Husk å melde deg på og å holde deg oppdatert på kjøreturen!

 

Vi sees, vel? 

Hjulebord.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Anne-Brit jeg tenkte å bli med Thomas Toget nedover, slik at han har sjåfør hjem igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Hei Anne-Brit jeg tenkte å bli med Thomas Toget nedover, slik at han har sjåfør hjem igjen.

 

Det synes jeg høres perfekt ut, Frank! : ja : Thomas klarer ikke dette med fartsgrenser og her nedover har vi mye 50, 40 og 30-soner...

Fyllekjørere hiver vi til havs, så enkelt er det. :venner: Velkommen skal du være! ☺

Ønsker du juletallerken med ribbe eller pinnekjøtt eller noe fra resten av menyen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAHAHA 

Jeg tenkte faktisk noe fra menyen da jeg har julebord med jobben dagen før, og ribbe eller pinnekjøtt blir det nok av eller i desember 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

HAHAHA 

Jeg tenkte faktisk noe fra menyen da jeg har julebord med jobben dagen før, og ribbe eller pinnekjøtt blir det nok av eller i desember 

 

Hahahaha, her, og. VI skal på julebord med BEs jobb fredag . og jeg spiser ikke noen form for julemat, så jeg gjør som deg: finner meg noe annet. :D 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mmm.. Ribbe.. Det kan jeg greit ta to dager på rad! 

De 10 mest stilte spørsmål om ribbe | Meny.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann, jeg har planer om å slenge meg med Drammensgutta om ikke jobben kaller. Håper å få  avklart dette snart.

 

Jon

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Heisann, jeg har planer om å slenge meg med Drammensgutta om ikke jobben kaller. Håper å få  avklart dette snart.

 

Jon

 

Det hadde jammen vært koselig! Da håper vi jobben skjerper seg!! Velkommen!!! ☺ (NB! Husk å si fra om du skal ha julemat).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er julemenyen for dem som undrer, så om noen av "ribbene" ønsker utvidet evt full julemeny, så gi beskjed.
Husk at alle som skal spise noe annet enn fra vanlig meny, gir meg beskjed om hva, så gir jeg det videre (og nå har listen blitt lang):
 
Juletallerken
245,-/335,-
liten/stor
 
Ribbetallerken
339,-
 
Pinnekjøtttallerken
399,-
 
Lutefisktallerken
379,-
 
Julemeny
389,-/479,-
Stor/liten juletallerken, riskrem, kaffe

Julemat-no06149_Nortura.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

image.png.60a04164291c25641b5be8deaae6b2f3.png

 

Så langt er vi 11 hjulete folk som har meldt oss på! Og det er jammen plass til flere! Meld deg på!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

 

Det hadde jammen vært koselig! Da håper vi jobben skjerper seg!! Velkommen!!! ☺ (NB! Husk å si fra om du skal ha julemat).

Da er det avklart, jeg kommer. Tar liten juletallerken ;) så kroppen får varmet opp til resten av desember 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Da er det avklart, jeg kommer. Tar liten juletallerken ;) så kroppen får varmet opp til resten av desember 

 

Superb!!! Jeg skriver deg opp på en bitteliten gris, jeg! Velkommen! ☺

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer og tenker det blir en biff på meg denne gangen :) 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Kommer og tenker det blir en biff på meg denne gangen :) 

Biff er notert! ☺

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt folk - det blir ikke noen "driving home for X-mas" eller hjulebord-kjøretur.

AB&BE må meddele at snaue 2 uker med kraftig forkjølelse i sengen ikke har gjort underverker for kreativiteten. 

Ganske gode på febernedsettende, snytefiller og halspastiller - der stiller vi med Master!

Hold det ikke mot oss, vi møtes 18.00 på "Redningen"

De som vil kan jo møte oss på p-plassen ved CircleK på Sem (ved E18) og så drar vi i samlet tropp derfra kl 17:45.

 

 

Hjul_2019.jpeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God bedring!

 

Dere får komme sterkere tilbake med Julio-bord.

julio-iglesias-gettyimages-837331986.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

God bedring!

 

Dere får komme sterkere tilbake med Julio-bord.

julio-iglesias-gettyimages-837331986.jpg

 

Takk, takk! Og det blir hjulebord selv om kjøreturen ikke blir så lang! :D 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Årets hjulebord er avholdt!

 

Det var en pen liten kortesje fra Sem som kjørte gjennom julepyntede gater i Tønsberg lørdag for å havne ute i mørke havgapet på "Redningen".
Vi ble beæret med besøk fra ikke mindre enn 3 fine fyrer fra Drammen Lokallag. Tenk det! ☺ Totalt ble vi 15 stykker og det var kjempekos!
 
Vi visste vi måtte vente litt på maten og selv om det rotet seg litt til for betjeningen fikk omsider alle mat, både én og to ganger! 😆
Stemningen rundt bordet var bra. Vi pratet både klubb, bil og om private ting, løst og avslappende.
Det var veldig hyggelig at så mange satte av en travel førjulslørdag på hjulebordet som også er årets siste treff.
 
Husk, det er medlemmene og dere som møter opp på treff som ER lokallaget! ☺
 
Takk for i går til en herlig gjeng, og GOD JUL til dere alle sammen!
Ta var på deg selv og dem rundt deg - og husk at vi er her for hverandre. ❤️
 
PS! Har du bilder? Legg inn, da vel!
 
 

Hjulebord_03.jpg

Hjulebord_01.jpg

Hjulebord_02.jpg

Hjulebord_04.jpg

Hjulebord_05.jpg

Hjulebord_06.jpg

Hjulebord_09.jpg

Hjulebord_11.jpg

Hjulebord_14.jpg

Hjulebord_15.jpg

Hjulebord_12.jpg

Hjulebord_13.jpg

Hjulebord_17.jpg

Hjulebord_18.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tuuusen takk til alle som kom! Dere er helt topp alle sammen! 

 

To bilder fra meg, fancy parkering og Victor 'Moscow mule' Bruun!

 

S1UahdIkIKGkSppwnJjwCWV6Z4ASw2SlECJQSl6jmEtFD22_eNszfGssur3eHDD31WGqluLRXSCrv4TusRAHVYUkePHCqrITFZwhL-xG1Te5cFx7VRZ9ca6OESFZNcKLxuy07zQ7v0X1dGTMWapMy_wkrkWyn_0x7AORYoGpNHGkM3XV7PZH13dScXbvTYGrJujYMGBZ3RiTpaci3HJKW8cb6VG2eOacqv9DscQ1zyVfnSEFIGEWXhVny9tii23HlswT2Vzogy47UAgZq6R6-ECBP92VPPH_fh34SdEJgZ6GBpoL0QYwcKfu-uXFWmjuxS9-ke_OVM_W3ZvZCCpBQ03WL6KLWlzAUvSBOAK-ErYv6k2AFjEaR0EUP8mU51rAd1Yajz_UWoGBmk-9HsvsTBjr47qPzJF-Eidx3hPpq0UBAA-vWBDrVn4jaJuV5Egt3Cv-mdMhoiKq-27VIHD2ommhLDg7yLMqhbrCpYIg9GPgNoL5ZNZT_0FmlT2zq03gie6foRRVb3dukCJpr2K6Dv62YqI4861hMSMC9MEVvGEQucI_nsLSnQDEpwVkT7Rg_YYi6nEMk9AJ2rKgNGtzvy_4fOhmp_d2F47P2VE7W6zFx6ygp4gfpgwqdNF0Q5W9FF1j5b_m3G31KTLSOAZ4y9SXVluqLyW2n48H3PgNd9KWuM76gblvzEY928NVUWE151q3VeH5PoE4baGj68PoJCkBJFV7GxazsLuibGo7O8WRPJbaJkfyzRuuhF1iVDmtAYzFnDbNjGxM711SPT_tHSPzRyx3UqdDfJPlEmsaBMxcFudric3qR-tdGPhW17mK8BKBk96f1cxwqLeTCGMXnqvVVSL05I9-1tCNqCgvnSWsUus6oJKpM1Q-ZCzUgSgImzadEqV2vm7-qRY7jQTAdz9AQog06pYbuYV1Hec3HWBxBg=w2317-h1303-no?authuser=0

 

ARwXO0NDxbV9mZdbCAVDLK3FyL72YP4aaI5aKJ2V4jA5E6qW9ZPjXlnL2tVDsOrMBdJiEBurlKEcw--S1GBiJSN6bLYoRAZ-8A6kq_QrV-kWIjo01D83ZbBLhN4qObUOeO9sN8Ptg2GJb1OhjuGHyLW5VvRGDlMrHgPv4091qa8YYv3OZqwl0oKhCezmGYyh0S89w4beFbPot_cbWwNq5z_Pt59MeCVYk7bStTseB8XptLojCIwCD5_Z62Ui5Osf2srxmLfcEIUu1YQtK4AdcjpKxn0kRCs0txjhK_UIpAD1umZSR5_lGDWsRc0jqupcKbpBdB5zkjwXt6AkFQoGmA19KJbnNvy3zCteDWGaVeJRRDB6wioTSHjP3IUmUf4-oiccOVT_ne_OoUmk7Bfg_EeLox9XdrcYU5XFdk8nplFxGwhxtq-XCJJB02RD2Y77MKt0CrpHCqVANSwtltXrQcglYbH5iaWgIU8GOEYn-PBKhs6RljaG2jDS88rx0zeUviXqIaQHNe5GXc15PV_ICC20CQwfSJBDWi8KzUFud2LJveMyH6WfeEn-uGO_RsK8YOL8T25Ezr549wyCKuWhvbrhMdvyDJfOE0o-fW1cpNQ0Q8PaVrzoO0jaJZYQkA6HxDh77tbN2bqYbozMDl-pFaIkNhcwK_ALaK5-mFZtc7zJOCRo1CK3HdM6i1F8GL3ntImVG91-ksZ4-6oUyH4bHNEvgkY92z9mTAeQ1_PClMkBiSYg5danmed_IoPR_9mo0EFdXx2_jNbnfLt1gHllFKdwnqSQIOYhnC40GOPNA-bOoRjpa6IrWsVZe9j10x4UXP0vHYsnYIIvlVU-2tg-v_HTNoZj4evY8OfdNm9bDKlHhlf0hPApjb84qIkPhTTx2spaKDsLwaOmwQMAlWch7v0ppuXMpnVPVVMhjTcmilpx-Q=w734-h1303-no?authuser=0

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en fin kveld, håper at Drammen og Vestfold lokallag kan finne på mer turer/aktiviteter sammen til sommern. 
og ikke bare at noen fra Drammen inviterer seg selv ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en meget hyggelig kveld ja! 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Takk for en fin kveld, håper at Drammen og Vestfold lokallag kan finne på mer turer/aktiviteter sammen til sommern. 
og ikke bare at noen fra Drammen inviterer seg selv ;)

 

Jeg håper dere vet at dere er hjertelig velkommen selv om postnummeret er litt nordafor. Og ja, vi er helt klart med på å finne på moro sammen! ☺

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.