Audi A4 B5 1.8TQ Sedan lett prosjekt vurderes solgt.

Anbefalte innlegg

Da både jeg og broder’n spontant kjøpte oss nye prosjektbiler i tidligere i år, pluss at undertegnende har satt seg på skolebenken de neste 4 åra så vurderer jeg nå å kvitte meg med denne! 

Kjapt om bilen: 

1999.5 modell, med andre ord blanding av preface/facelift. 
1.8t AEB (den gode 1.8t med bigport topp) 

5 trinns manuell og quattro.

Grått stoff interiør, med andre ord ikke noe kjempegromt her desverre… 

 

 

Bilen er overraskende hel og pen i karosseriet, men noen flekker er det her og der samt venstre framskjerm har fått seg en litt smell. (Kun skjerm som er skadet)  Men er et av de bedre eksemplarene jeg har eid hvertfall.

 

Bilen er begynt demontert da planene var å gå over understellet + storservice på motor og så få den EU godkjent før videre oppgraderinger. Alt av deler utenom bakre del av eksos følger med. Bilen står på hjul så det er mulig å flytte på den. Motor startet lett og gikk fint så med noen kvelder skruing så har man fort en ganske ålreit bil! 
 

Følger med et sett med 40/40 AP senkefjærer og en komplett ekstra facelift framfanger. Har ikke rukket å ta noen bilder av bilen, men man kan se i denne tråden på de bildene vi har av den: 

 

 

 

 

Setter prisen til 5000kr ferdig prutet. Ønsker ikke hugge bilen eller selge den i deler. 

 

Ligger kun her en liten tid før den går på finn/facebook.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, står på Gran, Innlandet :) ca 1t nord for oslo.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du sende meg noen bilder av den på nilsen708@hotmail.com?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.