A6 C8 - spylervæskelekkasjer/elendig service fra Audi

Anbefalte innlegg

Hei - noen som har efaring med C8 chassis A6 og spylervæskelekkasjer? Min lekker under, og aktiverer pumpa for radarspylingen (og i det siste også pumpen for bakrutespyling) i korte støt, mest når den har stått en stund. Det er ikke en autofunksjon, den er avslått. 

 

Har hatt bilen inn flere ganger, da jeg nekter å godta at en Audi med nypris på 1mill skal "bare være sånn" - men nå må jeg snart gi tapt og forlate VAG-sfæren etter snart 25 år - jeg orker ikke mer av denne kundebehandlingen. De nektet å se på lekkasjen når bilen stoppet pga. strammer til generatorreim, fordi det ikke var det som stoppet bilen..

 

Er det noen som kjenner til at dette en en kjent sak som jeg kan opplyse verkstedet om? Om alternativet er advokater og forbrukerrådet så tror jeg at jeg selger bilen istedet...

 

Det koker i toppen etter siste verkstedbesøk, og jeg blir bare trist på Audi sine vegne. 

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send en saklig mail til sjefen for den aktuelle Møller butikken. C8 er såpass ny at dette ikke burde være et problem. At de ikke kunne se på det ifm driftstansen må du kunne godta, da det nok er svært presset på tiden når sånne problemer oppstår

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.