Siderute sjåførdør VW Amarok

Anbefalte innlegg

Skulle hatt tak i en siderute for sjåførdøren(Venstre side) til en VW Amarok 4-dørs(usikker på om det er samme ruta i 2-dørs). 

Helst så nærme Hamar som mulig, men samtidig så er det null stress om den er litt unna også. 

 

Helst for å kjøpe, men om du har en bil som står stasjonær og tørt som jeg kunne lånt ruta fra noen dager så er det også en løsning på et plagsomt problem.. :) 

0059.thumb.jpg.0cc6eff786ca774e02e104bc4b64173a.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med du har sjekket med bilopphuggerier?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Regner med du har sjekket med bilopphuggerier?

Har sjekket finndel og ringt til en del som ikke er tilknyttet finndel, men uten hell. 
Problemet er at jeg aldri har surfa mye brukte deler, så jeg har finn og finndel som min hovedgreie. 

 

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Kanskje litt mye å håpe på at disse står der ennå, men kan jo være verdt ett forsøk :)

https://www.bdinnlandet.no/delebiler.aspx?bk=953601

alternativt

https://www.autoparts-24.no/item/D_0024_678574/?pos=10&ref=e32b30586a1e101f1cade6b9f7d36fdf

Jeg skal uansett ringe bdinnlandet i morgen, takk for det tipset. 
Autoparts sin pris var jo litt stiv, da kan jeg like greit få den over natta på møller egentlig. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruktbildeler.no pleier å få opp masse fra forskjellige høggerier åsså ✌️

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ordner det seg!
Sendte på fredag en forespørsel til et huggeri som hadde komplett dør, så forespurte om de hadde lyst til å selge meg bare ruta. 
Fikk positivt svar på dette her nå i sta, så da blir det ei ordning :) 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.