40. Internasjonale Audi 100 Coupe (og C1) Treff i Sverige 3. - 6. august 2023

Anbefalte innlegg

I noen europeiske land har de dannet egne klubber for Audi 100 Coupe. De har også åpnet opp for alle Audi 100 av C1- karosseriet.

De arrangerer ett felles internasjonalt treff i året. I år skal det 40. Internasjonale treff holdes av den svenske klubben i Skillingaryd. Den ligger litt sør for Jønkøping. Alle Audi 100 av C1 versjon er velkommen. Det er også mulig å komme for å titte. Der er det flere typer overnattings muligheter.

Jeg har tenkt meg nedover med en gammel Audi 100 LS (C1). Tror den havner på en henger og drar så sørover. Liker ikke å stresse, så beregner avgang fra avd. Drammen, 2. August.

Er det noen som vil være med?

Påmeldingsfrist: 1. mai 2023.

Vil dere melde dere på som deltaker så send epost til Thomas Davidsson: thomas.davidsson@accs.se

 

Info Int Meeting 2023 in Sweden SE.pdf

 

Newsletter 12023.pdf

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Har fått melding om at det er påmeldt 114 personer, derav 62 sjåfører og bekreftet over 30 klassiske Audier.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er hengeren pakket. Reiser i morgen.

IMG_4854.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg gjort meg litt kjent. Her er det 124 deltagere fra Nederland, Tyskland, Sveits, Sverige og Norge. Vi har kjørt en tur til Huskvarna Museum. Kortesjen inneholdt 33 stk Audi 100 Coupe og C1 modeller, og 24 andre Audi veteranbiler. På museet fikk vi tildelt egen parkeringsplass.

 

I kveld har vi feiret 40 årsjubileum for treffet og for den svenske klubben som var etablert i 1982.

 

Har truffet mange kunnskapsrike mennesker som kan masse om Audi 100's historie med alle avarter som følger med. Har også fått kontakt med personer som sitter på masse deler til alle bilene.

IMG_4862.JPG

IMG_4868.JPG

IMG_4869.JPG

IMG_4867.JPG

IMG_4866.JPG

IMG_4863.JPG

WUIX9842.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lørdagen startet med fotoseanse på plenen. etterfulgt av AUDI 100 Olympiade. Dette var selskapsleker utendørs hvor de yngste fra Tyskland vant.

 

Avsluttet lørdag kveld med middag og taler. Vi fikk også vite at det 41. Internasjonale Audi 100 treff neste år blir i England i mai. 

Resten av kvelden var grillen varm og baren åpen.

 

Søndag besto i opplasting og hjemreise.

 

Fikk mange fine tilbakemeldinger på bilen min.

IMG_4877.JPG

IMG_4909.JPG

IMG_4911.JPG

IMG_4915.JPG

IMG_4930.JPG

IMG_4938.JPG

IMG_4940.JPG

IMG_4942.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kult, morsomt at en klubb for en type bil holder det gående så lenge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det er spesielt. De var enormt kunnskapsrike. Der gikk det på rammenummer, lakkfargekoder og diverse ekstrautstyr. De kunne si med en gang hva som var uorginalt på en hver bil. Fikk vite at fargekoden på min bil ble kun brukt i tre måneder i løpet av alle år Audi 100 ble laget. Januar til mars i 1977.

 

Faren til en deltaker har jobbet i produksjonen av Audi 100, og kunne nesten ikke tro det, når han fikk vite rammenummeret på bilen min.  

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.