Haugesund Lokallagsstyre - Vi trenger deg!

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

Lokallagsstyret består idag av ett knippe stabile medlemmer, og vi er på jakt etter "friskt blod" i styret ! :) 

 

Lokallagsleder Morten Hettervik ønsker å tre av som leder. Vi trenger da en ny leder for lokallagsstyret! 

Jeg for min del, ønsker å fortsette som styremedlem, jeg antar også at de to andre som sitter i styret (Leif Andre og Kjetil) ønsker å fortsette med sine roller (materialforvalter og kasserer). 

 

Så slik er det da, vi ser etter noen som kan "stake ut kursen" for oss i lokallagsstyret! Noen som kan delegere oss, og være litt "på ballen" når det gjelder nye ting/aktiviteter.

 

Er det noen som ønsker å bidra til å skape litt aktivitet i lokallaget? Hyl ut, og snakk gjerne med oss om det, på neste lokallagstreff som blir etter påske :) 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å få dradd inn litt nytt blod i klubben er bare givende. Hvis problemer så ta det litt på (dugnad). Vi må ikke miste de lokallagene som fungerer. Heine Sørensen Vestfold Lokallag.

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig Heine. Jeg ønsker gjerne å fortsette som materialforvalter eller noe annet. Noe lokallagsleder rolle ønsker jeg ikke å ta på meg desverre=) Håper vi finner noen som ønsker å overta etter Morten: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ser det ut for at vi har fått napp! :D Marita Eikeskog ønsker å stille som kandidat til lokallagsleder, og Gaute Storli ønsker å være med som styremedlem:klapp:Vi setter stor pris på at folk har lyst å bidra! :x

 

Forslaget til nytt lokallagsstyre blir da som følger: 

 

Leder: Marita Eikeskog

Kasserer: Kjetil Kirketeig

Materialforvalter: Leif Andre Johannessen Lie

Styremedlemer: Morten Hettervik, Gaute Storli og Magnus Johannessen Lie

 

Det blir lagt ut en egen tråd på valg og slikt :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.