#1 Skrevet April 4, 2023 Hei alle sammen! Lokallagsstyret består idag av ett knippe stabile medlemmer, og vi er på jakt etter "friskt blod" i styret ! :) Lokallagsleder Morten Hettervik ønsker å tre av som leder. Vi trenger da en ny leder for lokallagsstyret! Jeg for min del, ønsker å fortsette som styremedlem, jeg antar også at de to andre som sitter i styret (Leif Andre og Kjetil) ønsker å fortsette med sine roller (materialforvalter og kasserer). Så slik er det da, vi ser etter noen som kan "stake ut kursen" for oss i lokallagsstyret! Noen som kan delegere oss, og være litt "på ballen" når det gjelder nye ting/aktiviteter. Er det noen som ønsker å bidra til å skape litt aktivitet i lokallaget? Hyl ut, og snakk gjerne med oss om det, på neste lokallagstreff som blir etter påske :) 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 4, 2023 Å få dradd inn litt nytt blod i klubben er bare givende. Hvis problemer så ta det litt på (dugnad). Vi må ikke miste de lokallagene som fungerer. Heine Sørensen Vestfold Lokallag. 4 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 7, 2023 Helt enig Heine. Jeg ønsker gjerne å fortsette som materialforvalter eller noe annet. Noe lokallagsleder rolle ønsker jeg ikke å ta på meg desverre=) Håper vi finner noen som ønsker å overta etter Morten 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 14, 2023 Da ser det ut for at vi har fått napp! :D Marita Eikeskog ønsker å stille som kandidat til lokallagsleder, og Gaute Storli ønsker å være med som styremedlemVi setter stor pris på at folk har lyst å bidra! Forslaget til nytt lokallagsstyre blir da som følger: Leder: Marita Eikeskog Kasserer: Kjetil Kirketeig Materialforvalter: Leif Andre Johannessen Lie Styremedlemer: Morten Hettervik, Gaute Storli og Magnus Johannessen Lie Det blir lagt ut en egen tråd på valg og slikt 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...