Anbefalte innlegg

Selger en VW Golf 4 motion i bra teknisk stand, men behøver fikses noe rust i kanalene fram.

Jeg har lagt ned en hel del arbeid på bilen de siste 2-3 årene, for å nevne noe så er alle bremseskivene byttet, alle bremsecaliprene, bremseskjold , alle hjullager, alle støtdempere (gasstrykk), alle fjærer, bremseslanger og bremserør (har også original komplette bremserør, som kan følge med). Foring til bakre bærearmer (fremre).

Allt elektrisk virker som takluke (renset drenering) og vindusheiser (byttet for to år siden). Dette er hva jeg husker akkurat nå.

Skinninteriør.

Nye frontlykter følger med.

Felgene og dekkene på bildet kan følge med til en bra pris, har også vinterdekk og felger Se bilde (OBS ikke OZ felger, bare centrumcap, som er fra sommerfelgene) som kan følge med til rett pris.

 

 

Har bilder på oppgraderingen som jeg kan sende på e-post.

 

Den røde Lupoen (1,0) kan jeg også tenke meg å selge.786573461_GolfogLupo.thumb.jpg.212491370d9e02b9411faabdc03935d7.jpg

 

Golf_01.jpg

Golf_vinterdekk.jpgVinterfelgene er lakkert av Oslo Felgretting og er i meget bra stand.

Golf, VW cab og Lupo.jpgPå bildet der noen av mine ande biler vises, så er Golfen med et par andre felger som også kan følge med, de kan følge med gratis.

20201206_130817.jpg

Golf_bremser fram.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har et prisforslag?, Bilen kan selges med sommerdekk og felger (OZ) eller med sommerdekk og vinterdekk og felger (tror det er speedline), eller med standardfelger. Eller som pakkepris med to Lupo, den blå (1,4 l) og den røde (1.0 l) der finnes flere felger til den. Den røde er også senket.

På vinterdekkene (Nokian Hakkepelitta 8) er det mye igjen, sommerdekkene (Pirelli P7) holder en sesong

Selges til rett pris til den som er interessert.

Golfen er EU godkjent til 18.08.2024

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her har dere et meget bra tilbud, jeg legger ikke ut denne på Finn eller noen andre salgs sider. Gi meg et skambud så er det din. Med eller uten felger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har bare alt for mange biler akkurat nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.