Multitronic 0j1 spørsmål

Anbefalte innlegg

Hei, har kjøpt meg en prosjektbil som jeg tenkte å sette i stand. Dette er en A4 cab med 2.4 og multitronic. Jeg vet at her er mye som kan gå galt, men personlig så synes jeg at denne er en av de fineste bilene audi har laget pre 70 tallet, og at den er et kinderegg på godt og vondt. 

 

Girkassen slipper litt, og jeg lurte på om det finnes en tråd som kan hjelpe på veien. Den jager når den får mye moment, dvs over 2000 omin i manuell så er den bra, og den er mye verre varm enn kald. Bilen har gått vel 150000 km i dag, og sist oljeskift var på vel 70000 km. Jeg tenker å få tatt et oljeskift først og fremst og prøve adaption etterpå. Er det noen som har hatt et vellykket flushing på en slik kasse hvor symptomene forsvant?

 

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan bekrefte at oljeskift hjalp! I tillegg hadde den en vibrasjon, men det kom av slitte indre drivknuter:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.