Framskjermer til a4 cab b6 - finnes uorginale?

Anbefalte innlegg

Forsøkt å lete etter alternativer til framskjermer til a4 cab. Den har helt andre skjermer enn a4 sedan/avant b6, og siden det er såpass få av disse så ser det ut til at det er vanskelig med alternativer til orginal. Noen som vet om steder hvor dette kan skaffes?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar. Jo jeg har sett disse, men gav opp da Autodoc ikke sender disse til Norge samt at bildet viser en skjerm til a4 sedan/avant. Delenummer er dog riktig, så jeg har spurt Blic direkte. Prisen din på orginal er nok ikke riktig, skjermene har nå passert 6000 kr/stk og må bestilles fra Tyskland....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og så ser det ut til at standardskjermene og til caben er lik på bakre halvdel. Det er vel gjerne den som er gåen. Kan være en tanke å sveise sammen disse to.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Prisen din på orginal er nok ikke riktig, skjermene har nå passert 6000 kr/stk og må bestilles fra Tyskland....

Er vel bare tre år siden disse kostet drøyt 3000, utrolig å måtte ut med såpass for noen pressa platebiter som ruster mer enn hele Opels bilpark tilsammen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestilte fra Delespesialisten, og de ga meg automatisk 15% rabatt, som sparte meg for over 600,- kontra 'beste pris' hos Møller, havnet på 10520 for to skjermer. Lurer på hva Møller egentlig ga i rabatt da? Møller mente også de var vanskelig å få tak i, og de måtte fås fra kontinentet. Bulker ikke A4 cabber, eller ruster ikke andres skjermer? Det går jo haugevis av dem, og flere av de jeg har sett til salgs har i hvertfall rustet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.