Problemer med blinklys , kjørelys ++ Audi A4 cab

Anbefalte innlegg

Er det noen her som kan tipse meg om hva som kan være galt med min 04 med A4 cab .. da bilen ble tatt frem igjen etter vinter fungerer ikke aut. Kjørelys, blinklys , baklys , varselblinker , skiltlys og fjern lys … kan det være en styrings enhet som har klikka ? 
sikringer er sjekket og i orden . Supert om noen har noen gode ideer ..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøvd å ta av og på igjen batteri?

Ellers går vel alt dette på CanBus, så ta en kjapp scan. (Kanskje ikke nødblink?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tok av batteri koplingene og smurte opp polene på batteriet med pol fett .. jeg har fått noen råd at muligens feil ligger i lys bryter eller nød blink bryter , dette er testet ut og hjalp ikke ..  Jeg skal få utført diagnose på den så håper jeg det kan komme noe ut av det ..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok .. jeg har fått opp en feilkode  som kalles Power supply  terminal.. usikker på hva det betyr men det kan jo være en styrings enhet .. jeg har ikke vært på verksted for diagnose men bør vel vurdere det så bilen kan brukes i sommer 😎

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta av deksel under rattet og se om du har noe korrosjon på hovedtilkoblingene, i hvertfall om du har hatt noe fuktinntrengning. 

Jeg hadde også sjekekt om alle releene under der var i orden. (Ta ut og sett inn igjen)

'Før i tiden' (C4, B4/B5/B6) kunne dette også indikere feil på bakstykket på tenningen.. :p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.