#1 Skrevet Juni 8, 2023 Låseproblem audi b3. Hei. Har en trøblete låsekasse på en Audi b3. Nå har det skjedd at døren har gått i lås og jeg får den ikke opp igjen. Har prøvd å lirket med både lås, dørhåndtak inne/ute uten hell. Har prøvd også å legge press på døren utover. Jeg er helt «låst» for flere ideer. Kanskje noen her inne vet om noen tips jeg burde prøve? Mvh Tore 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 9, 2023 Bank på døren mens du låser opp, evt. så får du åpne den andre døren og se hva du må dra i for å få den opp og så lirke nedi noe. Jeg synes 'innmaten' i gamle viskerblad er geniale til slikt, flate og ganske lange. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 9, 2023 Takk for svar🙂 jeg har prøvd og banket og dunket og presset og riglet. Låsen virker slik den skal så den drar i staget i låsekassa så tviler litt på å finne noe å stikke ned mellom pakningen og ned til låsekassa vil gjøre noe nevneverdig forskjell dessverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 13, 2023 Usj.. Ja, da er det bare å pelle opp på den andre siden og se om noe annet kan gjøres utenfra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...