Anbefalte innlegg

Låseproblem audi b3. 

Hei. Har en trøblete låsekasse på en Audi b3. Nå har det skjedd at døren har gått i lås og jeg får den ikke opp igjen.  Har prøvd å lirket med både  lås, dørhåndtak inne/ute uten hell. Har prøvd også å legge press på døren utover.  Jeg er helt «låst» for flere ideer.  Kanskje noen her inne vet om noen tips jeg burde prøve?

Mvh

Tore

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bank på døren mens du låser opp, evt. så får du åpne den andre døren og se hva du må dra i for å få den opp og så lirke nedi noe. Jeg synes 'innmaten' i gamle viskerblad er geniale til slikt, flate og ganske lange.

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar🙂

 

jeg har prøvd og banket og dunket og presset og riglet.  Låsen virker slik den skal så den drar i staget i låsekassa så tviler litt på å finne noe å stikke ned mellom pakningen og ned til låsekassa vil gjøre noe nevneverdig forskjell dessverre. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Usj.. Ja, da er det bare å pelle opp på den andre siden og se om noe annet kan gjøres utenfra..

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.