#1 Skrevet Juli 28, 2023 Hei. Har en 95 Polo 6n med 1,3l motor. Jeg er på jakt etter de «platene» som sitter på toppen av fjørbeina foran, i motorrommet. Usikker på hva de kalles. Noen som kan hjelpe meg her? Hvis de «platene» har eget VAG-delenummer, er jeg intressert i det også😊Bildet viser hva jeg mener… Mvh Frode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 29, 2023 Dette er vel fjærbeinstopper, har du sjekket på f.eks Bildeler.no på regnr om delen er tilgjenglig der? 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 30, 2023 (endret) Delekatalog online: https://volkswagen.7zap.com/en/rdw/polo+derby+vento-ind/po/1995-158/4/407-407010/#27 Kanskje nr. 27: 6N0 412 319? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 31, 2023 Hei. Takk for svar. Dette så riktig ut! Kan prøve å ta med disse nummerene til Møller og håpe de kan skaffe et par stykker😊 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 4, 2023 Hei igjen. Disse fjærbenstoppene/anslagene var vanskelige å få tak i. Er det noen der ute som har en delebil stående, som de er inntakt på, som kan selge meg dem? Mvh Frode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 4, 2023 har du sjekka denne sia med orginal deler til gammle vw modeller har det du trenger ? https://www.volkswagen-classic-parts.com/en_global/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 4, 2023 Hei. Takk for svar! Vil prøve denne siden👍🏻 Mvh Frode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 8, 2023 Ikke overrasket. Deler begynte bli vrient selv da jeg fikset Eibach på min... Ser iallefall eBay.de liter mye 'Domlager' for 6N, 6NF og 9N som ett. Dvs 6N er din modell, 6NF er facelift (og kalt 6N2) og 9N er neste generasjonen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 8, 2023 Hei. Takk for svar! Jeg gikk inn på VW Classic Parts.de og fikk bestilt disse to delene!! Men EBay.de var noe jeg ikke har tenkt på👍🏻Må sjekkes😊 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...