Delenummer støtdemper-del.

Anbefalte innlegg

Hei.

Har en 95 Polo 6n med 1,3l motor. Jeg er på jakt etter de «platene» som sitter på toppen av fjørbeina foran, i motorrommet. Usikker på hva de kalles. Noen som kan hjelpe meg her? Hvis de «platene» har eget VAG-delenummer, er jeg intressert i det også😊Bildet viser hva jeg mener…

Mvh Frode1C520BBB-CF1F-4AAF-8D1A-AB56D426A180.jpeg.451cd8ad6e96a0147d234e6ab5658615.jpeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er vel fjærbeinstopper, har du sjekket på f.eks Bildeler.no på regnr om delen er tilgjenglig der?

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Takk for svar. Dette så riktig ut! Kan prøve å ta med disse nummerene til Møller og håpe de kan skaffe et par stykker😊

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen. Disse fjærbenstoppene/anslagene var vanskelige å få tak i. Er det noen der ute som har en delebil stående, som de er inntakt på, som kan selge meg dem? 
Mvh Frode

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Takk for svar! Vil prøve denne siden👍🏻

Mvh Frode

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke overrasket. Deler begynte bli vrient selv da jeg fikset Eibach på min...

 

Ser iallefall eBay.de liter mye 'Domlager' for 6N, 6NF og 9N som ett. Dvs 6N er din modell, 6NF er facelift (og kalt 6N2) og 9N er neste generasjonen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Takk for svar! Jeg gikk inn på VW Classic Parts.de og fikk bestilt disse to delene!! Men EBay.de var noe jeg ikke har tenkt på👍🏻Må sjekkes😊

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.