Anbefalte innlegg

Hei spørsmål ang ABS sentralenhet har det noe å si om man finner like abs enheter som har 1 tall forskjell? Min har 17 i slutten og fikk tak i en me 18 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som regel betyr det at delen er forskjellig.


I noen tilfeller (men ikke alle) kommer nye revisjoner i form av bokstaver på slutten. F.eks … 017 A erstattes av … 017 B.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Som regel betyr det at delen er forskjellig.


I noen tilfeller (men ikke alle) kommer nye revisjoner i form av bokstaver på slutten. F.eks … 017 A erstattes av … 017 B.

 

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Som regel betyr det at delen er forskjellig.


I noen tilfeller (men ikke alle) kommer nye revisjoner i form av bokstaver på slutten. F.eks … 017 A erstattes av … 017 B.

Bokstavene er like er kunn sisste talle som er forskjellig, da har det ikke noe å si sånsett 🤨

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, det er en grunn til at nummeret er annerledes, så det kan ha ganske mye å si.

 

Legg ut begge fullstendige delenummer du lurer på, så er det litt lettere å hjelpe 👍

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den som skal vær på bilen er

1k0 614 517 DE

den som eg har satt i nå er

1k0 614 518 DE

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke godt å si akkurat hva som skiller disse. Kan være at den ene er til fwd og den andre til 4x4. Kan være at det er forskjellige ESP-systemer på dem. Mulig den passer fysisk, men det kan være du får problemer når den skal kodes til bilen. Men det kan også gå greit. Får nok ingen fasit uten å prøve seg frem når det ikke er samme delenummer.


Ser det ligger masse av disse til salgs fra 649kr på finndel.no, personlig hadde jeg valgt en med riktig delenummer for å være sikker.

https://finndel.no/bildeler.aspx?type=fabrnr&qry=1K0614517DE

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.