Banebilsprosjekt Golf mk3 vr6 4wd

Anbefalte innlegg

Selger et påbegynt banebilsprosjekt da jeg aldrig vil få tid til at ferdigstille dette dessverre, andre biler som blir prioritert.

Golf mk3 vr6 3 dørs 4wd 

Bilen er rustfri, all tectyl under er fjernet og derefter grunnet med Hagmans 2 komp epoxi.

Ombygd bakre diff til Haldex gen 1, diff står på med akslinger og mellomaksling tilpasset en 02M kasse finnes.

Byggd litt større tunnel nederst på torpedovegg.

Fullt bur fra pedersen, heilt ferdig og bengalakkert Hvit ilag med resten av bilen invendig.

Montert dashbord med nye custom festen

Nedfelt 40 liters tank bak i hjulbrunn og flyttet frem for at møte krav. Nukefilter og tilpasset en 044 pumpe.

Nye bærarmer framme med polyforinger.

H&R coilovers rundt om, aldrig vart på veien.

Bilen mangler vinduer, men planen var at bruke lexan.

 

Så alt i alt et meget godt utgangspunkt der alt det kjedelige alrede er gjort. Rullende karosseri på mistehjul med alt nevnt her selges for 12000kr da jeg ikke har plass til bilen lenger. Bilen står i Ålesund. 

 

Har veldig mye annet som kan følge med vid intresse, ta kontakt.

 

FB_IMG_1554235052374.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da går denne på huggern hvis det ikke dykka opp noe intresse for den i september måned. 

 

Har ikke tid til at gjer noe med den, og mitt nye hobbyverkstede blir ikke ferdig på en god stund dessverre.  Kjipt, men den kan ju ikke stå ute i et år.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo kjedelig! :(

Den er vel en ren banebil som den står nå?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp. Alt for mye jobb at fjerna bur og ordne i dørken for at få den på veien, men det går for den som vil og har en annen delebil til at ta plåt ifra. Finnes vel ikke mange helt rustfrie mk3 vr6 4wd lenger.

 

Sånn pengemessig så får jeg mer av at selge understell og drivline med traverser enn at selge bilen her, men blir bare trist av at vrake den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Jepp. Alt for mye jobb at fjerna bur og ordne i dørken for at få den på veien, men det går for den som vil og har en annen delebil til at ta plåt ifra. Finnes vel ikke mange helt rustfrie mk3 vr6 4wd lenger.

 

Sånn pengemessig så får jeg mer av at selge understell og drivline med traverser enn at selge bilen her, men blir bare trist av at vrake den.

 

Ja dette er et meget godt utgangspunkt for banebil! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Kan du sende det du har av bilder av bilen og delene som følger med? Til mail petter1101_85@icloud.com

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Hei. Kan du sende det du har av bilder av bilen og delene som følger med? Til mail petter1101_85@icloud.com

 

Kan muligens ordne fler bilder. Men det som følger med er....

Karosseri rullendes med alt av understell untatt bremser

ombygd bakre diff feste med diff

Alle drivaklinger og mellomaksling

Dashbord

Ny 40 liters fuelcell med et Nuke filter

frontplate med radiator

Fanger frem og bak, noe sota baklykter står på.

Ny bremsekraft forsterker

 

Har et set nye  D2 6 stempla bremser som  selges separat.

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for bilder. Flere bilder på mail settes pris på hvis mulig 👍

 

Litt synd den står i Ålesund, da jeg holder til på Østlandet 😅

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Takker for bilder. Flere bilder på mail settes pris på hvis mulig 👍

 

Litt synd den står i Ålesund, da jeg holder til på Østlandet 😅

En fin tur det:) Pendler i jobb mellom Ålesund og Arendal sommerstid.

 

Veit ikke heilt hva jeg skal ta bilder av, noe spesifikt du vil ha info om?

 

Selges fordi jeg har 4 prosjekter og sliter med lagringsplass slikt det er nå.

 

 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

En fin tur det:) Pendler i jobb mellom Ålesund og Arendal sommerstid.

 

Veit ikke heilt hva jeg skal ta bilder av, noe spesifikt du vil ha info om?

 

Selges fordi jeg har 4 prosjekter og sliter med lagringsplass slikt det er nå.

 

 

 

Jo da, er en fin kjøretur, men da helst på bar asfalt 😅 vinterstid er litt mer jobb 😂

Tenkte bare bilder av litt forskjellig rundt omkring på bilen, gi et inntrykk av tilstanden på prosjektet.

Hva av deler kan følge med eller er det kun det du lista på et innlegg her tidligere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen er importert fra Sverige i 2006 , da den var 10 år gammel, siden den gang har bilen stått inne. Omtrent null rust.

Buret er bygd etter krav fra bilsportboka og sveist av fagfolk.

Deler som følger med til 12000 kr er listet tidligere her ja, bare H&R coilsa koster mer enn dette.

 

For den som vil ha sej et kult karosseri til et banebilsprosjekt så er dette et kupp. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da jeg fikk hentet min R32 fra samme verkstede så er det lenger ingen krise med lagringsplass. Leier 1 plass men har egen bukk , og da plass til 2 biler. Er ju inget intresse for at betale noe mer enn vrakpant for denne, men lar den ligge her til salgs hvis noen plutselig blir intressert. Bedre utgangspunkt av et mk3 karosseri skal man leite lenge etter, og bare delerne som følger med til 12000 er ju verdt sååååå mye mer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.