Trenger tips om utførende verksted for oljebytte/flush av S-tronic girkasse i A5, B8.

Anbefalte innlegg

Holder til i Tønsberg. Trenger noen tips til noen som er dyktige på disse kassene.
Mener også å ha hørt at Møller ikke bytter filter. Men at det står dokumentert et sted at filter skal byttes. Så jeg vet ikke reglene her.

 

Kassa har gått 95.000 km siden totaloverhaling hos Møller. Finner ikke noe kvittering på at det er utført etterpå. Så nervene er i helspenn nå... Tør ikke ta sjansen på at det er utført, og vil derfor gjøre det, for sikkerhets skyld.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller burde vel ha det registeret i systemet sitt om det er utført.

Og du kan jo spørre de om de bytter filter, får nok et mer riktig svr direkte fra dem enn hva du har hørt av andre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar. Selv om det ikke var svar på det jeg spurte om. ;)
Det er ikke alle som har tatt all service på Møller. Har en perm med masse random kvitteringer, i ukronologisk orden. Finner ikke for det oljeskiftet som skulle vært utført sist. Og da er det liten vits i å ta sjansen.

 

Når det gjelder filter, så er ikke det noe jeg bare har hørt av noen... Det finnes tråder i diverse forum rundt på internett. Men, samma det... Spørsmålet gjenstår. Trenger tips til verksted som er dyktig på S-tronic kassene til Audi.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.