På tampen av sesongen; Gokart kjøring på Håskenheim i Andebu 21/9-23

Anbefalte innlegg

Er du klar for og stille til start sammen med andre bilgale? 
Det er bestillt plass og kjøring 21/9-23 oppmøte er  klokka 18.00. 

Stedet er NMK Andebu (Håsken gokart utleie) 


Det er mulig og ta med seg en kompis eller familiemedlem hvis det er ønskelig :) 

det kan og være værforbehold, men det kan kjøres uansett sier de. 

 

stiller du til start? 
vell møtt :) 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir bra, ja! :D 

Torsdag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kveldsvakt her, så får dessverre ikke tatt turen :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foreløpig meldt regn både før og etter, så vi får se hvordan det blir litt nærmere! :p

Vi har jo kjørt i regn før, da..

image.thumb.png.a35a271a0e6a89871cf7de478798559b.png

 

Edit: Ser litt våtere ut nå:  :P

image.thumb.png.523da3f351cea2836660f13469771cf9.png

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja regn har vi kjørt i før ;) da blir det mye sidelengs kjøring :p og med skift så kommer man seg tørr hjem vertfall ;) 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange blir vi? Fortsatt sikkert plass til flere!

 

image.png.fcf917c2ffc17ca71a3725d1d98e11ce.png

(bildecredit: iMore)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stiller du? Så er vi 4 :) 

3 fra Facebook og deg fra forum :) 

 

Husk oppmøte klokka 18.00 folkens :) 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for bra karting, gutter! :D

 

Tilstede: I kartene: Jan Ivar, Heine og undertegnede. Joachim kom da vi var på første runde og var veldig flink tilskuer!

 

Prøver et referat:

Vi tre som kjørte var der til 18-ish, og var i kartene en snau halvtime senere. Det var bare oss der.. 

Ganske vått, så vi hadde flere hyggelige dammer vi kunne treffe som fylte hjelm, dress, sko og ikke minst setet (vi sitter jo som kjent på dreneringshullet..) så det var nok kjekt med skift, ja.. Jeg hadde ikke skift, men hadde tatt av bukse og genser så jeg var jo noenlunde kjørbar etterpå. 

I første heat skilte det et fattig sekund (rundt 1.30-tider) mellom undertegnede og Jan Ivar, og jeg følte i hvertfall at jeg ikke klarte ta innpå ham, så jeg tenkte han fikk beste rundetid, men den klarte jeg slå på aller siste runde! 

I andre heat gikk det bra en runde eller to, og så konka karten til Jan Ivar. Han fikk ny kart, og banegutta var greie og la på et ekstra heat så vi fikk kjøre litt ekstra! Den siste karten Jan Ivar fikk var tydelig daffere, så selv om jeg ventet på ham så dro jeg rett fra. Ingen overraskelse at jeg dermed tok det heatet med Kart Nr. 1, og pusset litt på tiden fra 1. heat.

 

Uansett gøy å kjøre, men synd vi ikke ble flere, for da blir det mere 'trafikk' og mere spennende situasjoner! Vi får prøve å bli flere til våren!

Tusen takk for premie! :)

 

Bilder fra @Jan Ivar Bjørnstad Poosz:

image.thumb.png.f67eb5ed8b6624017f80f35c63ec2861.png

Sjefen sjøl og Joachim så vidt synlig i  vinduet, men de var like mye til stede! Heine ser ut som han har noe uoppgjort med Glenn bak disken, men det gikk bra for seg. :p

 

image.thumb.png.aecd8bcb4ced3e07f32bf145fba76d2a.png

Våt, ja..

Twist i premie, må ha en Cocos!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.